חגיגות יום הולדת 100 + לדיירים במגדלי הים התיכון בכפר סבא

הדיירים במגדלי הים התיכון בכפר סבא הפיקו חגיגת יום הולדת 100+ לחבריהם כאות הוקרה על חיים מלאי שמחה ומחווה לאריכות ימים. האירוע התקיים בפאב שהקימו הדיירים בבית בכפר סבא אליו הוזמנו משפחות הדיירים.

 

 

ארנסט בזיקובסקי, שורד שואה בן ה- 102 השתתף גם הוא בחגיגות במהלכן  רקד יחד עם ברכה, דיירת ומנהלת הפאב במגדלי הים התיכון שבכפר סבא, והציג "מובים" מפתיעים במיוחד. ארנסט נולד בגרמניה בשנת 1938 עלה לבדו ארצה ולמד בבית הספר ליד הטכניון. שירת בצבא הבריטי ומאוחר יותר התגייס לצה״ל. ארנסט אוהב אסטרונומיה וחובב מוזיקה לצד כוס בירה טובה. בכל ערב ריקודים בדיור המוגן הוא נמצא אני כן, ומהר מאוד הופך למסמר הערב.

 

 

בין החוגגים הנוספים שהשתתפו היו כרתיאל קליין (102) שעלה לישראל בשנת 1948 מפולין, דרך קפריסין, ועבד כמנהל מפעל לטקסטיל שסיפק לצה"ל אהלים, מדים ואפודות מגן. כרתיאל הקים משפחה נהדרת, יש לו 2 ילדים, 4 נכדות ו-11 נינות ונינים, פרופ׳ שיפרין הרולד (101) חתן פרס ישראל לשנת 2015. צבי נאגל, שיחגוג באפריל 100 עגול, ציין גם הוא את יום הולדתו במסגרת החגיגות.

 

 

 

נאגל הוא מאחרוני הלוחמים בשורת הבריגדה היהודית על אדמת איטליה במלחמת העולם השנייה, וכן היה מפקד יחידת הלוחמה האלקטרונית בצה"ל במהלך מלחמת יום הכיפורים. חוגגת נוספת הינה אביבה מאירי בת ה-100 שבילתה את ילדותה בבתיהם של חיים נחמן ביאליק ושאול טשרניחובסקי שהיו חברים של אביה. עוד השתתפו בחגיגות – מרים ורשבסקי שתציין בחודש מאי 103 שנים, וחנה פוצינגר שתחגוג בסוף 2023 את יום הולדתה ה-103.

קרדיט תמונות: גלעד קוולרצ'יק