מצטיין מפקד חטיבת האש 282- רס"מ (מיל') רועי שפיטלניק מכפר סבא!

ביום חמישי ה20.4.2023, יתקיים טקס מצטייני מפקד חטיבת האש 282, אלוף משנה נמרוד ציבולסקי לכבוד יום העצמאות ה-75. בין כלל המצטיינים נבחר רס״מ (מיל׳) רועי שפיטלניק מכפר סבא, המשרת כלוחם בגדוד המילואים ״שפיפון״ 404 של חטיבת האש 282. רועי קיבל את ההצטיינות בזכות מסירותו ומקצועיותו.

 

רועי (39) נשוי לליטל ואבא ל 2 ילדים מדהימים, טום בן ה 6 שעולה לכיתה א ומיקה בת ה 3 וחצי. הוא התגייס בשנת 2002 לגדוד נמר 405, בו מילא מספר תפקידים במשך שירותו הסדיר. מאז 2006 רועי משרת במילואים, ככוון בצוות תומ״ת 1א בפלוגה ב'.

 

רועי מספר על התפקיד: ״ככוון, האחריות לדיוק בפגיעה שייך לי. בירי מבצעי אם אני לא עולה על המטרה מהר, יכול להיות שפספסנו את הסיוע שהיינו צריכים לתת וחיילים יפגעו, יש כאן המון אחריות. הדיוק על המטרה גם מביא לפגיעות טובות יותר. אני לא יודע בדיוק למה נבחרתי לקבל הצטיינות, אך מאז שהתגייסתי למילואים, אני מגיע לכל הימים, ומבקש לעזור ככל הניתן. אני מרבה לשוחח עם החיילים הצעירים שמגיעים לפלוגה ומשתדל תמיד, גם כשקשה, שמי שמגיע ירגיש בבית.״

 

רועי מספר על קבלת הצטיינות: ״האמת, מרגש. בעיקר כי הילדים שלי גאים באבא שלהם. אני רוצה להודות לאישתי, שהיא למעשה צריכה להתמודד עם כל ההעדרויות שלי, זה גם פוגע לה לא מעט בעבודה כי היא מחסירה הרבה שעות, וגם צריכה להתמודד לבד עם כל התקלות. במילואים האחרונים בחודש דצמבר, היא התמודדה כמעט לבד עם מחלה של 2 הילדים בזמן שאני תופס קו. לא פשוט, לא קל, אבל מגיע לה כל מילה טובה אפשרית, בלעדיה לא הייתי יכול להגיע למילואים ולהיות רגוע ומרוכז בעבודה״.

 

ישר כוח רועי והרבה הצלחה בהמשך!