כיצד אוכל למצוא ריביות משתלמות למשכנתא?

בואו נודה על האמת 99.99% מהאנשים בארץ לא יכולים לקנות בית ללא משכנתא. כך יוצא כי לקיחת משכנתא היא המאורע הכלכלי החשוב ביותר בחיינו ואנו חייבים לחשוב על כך. אין ספק כי הדבר החשוב ביותר במשכנתא זה הריבית שאנו משלמים וזאת מכיוון שהריבית יכולה לייקר לנו את המשכנתא בעשרות אחוזים. 

לכן עולה השאלה איפה אפשר למצוא ריביות משתלמות למשכנתא? אם כן אם אתם רוצים למצוא ריבית משתלמת למשכנתא כדאי לכם לפנות אל יועץ משכנתאות והוא יסייע לכם להתנהל מול הבנקים ולקבל ריביות יותר טובות. עליכם להבין כי יועץ מומחה ישנה את מצבכם מן הקצה אל הקצה ויחסוך לכם המון כסף ולכן פניה אליו היא חובה ואסור לוותר עליה בשום פנים ואופן.

מדוע חשוב לבחון את הניסיון של יועץ משכנתאות לפני שאנו בוחרים בו?

אין ספק כי אם אתם רוצים לקבל ריביות משתלמות למשכנתא אתם צריכים לשים לב טוב טוב לאיזה יועץ משכנתא אתם פונים. ככל שהיועץ יהיה יותר טוב כך נקבל ריבית משתלמת יותר למשכנתא שלנו. אז איך נדע מה רמת היועץ?

אם כן אחת הדרכים הטובות ביותר לברר זאת היא לבחון את הניסיון של היועץ. יועץ מנוסה ראה כבר הכול ולכן הוא יידע כיצד לסייע לכם על הצד הטוב ביותר. עליכם גם להבין כי הניסיון של היועץ מעיד על כך כי השוק מרוצה ממנו ולכן הוא שרד הרבה שנים. לכן השאלה הראשונה שלכם ליועץ שאתם רוצים להעסיק היא כמה שנים הוא עובד בתחום ועל פי זאת להבין האם להעסיקו או לא.

האם ריביות משתלמות למשכנתא יש רק בבנקים?

יש היום מספר גופים כמו חברות כרטיסי אשראי, חברות ביטוח וחברות אשראי חוץ בנקאי המציעים הלוואות. על רקע זה עולה השאלה האם ריביות משתלמות למשכנתא יש רק בבנקים או שמא כדאי לנו לקחת הלוואה מגופים אחרים ששם תהיה ריבית יותר משתלמת למשכנתא?

אם כן כמובן שיש יוצאים מן הכלל אך לרוב הריביות הטובות ביותר תהיינה בבנקים. בכל מקרה אנו מציעים לכם לפנות אל יועץ משכנתא והוא אם הוא מקצועי יבחן את כל האופציות להלוואות ויעזור לכם לבחור את הלוואה הטובה ביותר, עם התנאים הטובים ביותר ועם הריבית הטובה ביותר.

מדוע חשוב לדבר עם לקוחות של יועץ המשכנתא לפני שאנו בוחרים בו?

אם אתם רוצים לקחת הלוואה עם ריביות משתלמות למשכנתא עליכם לפנות אל יועץ משכנתא,  אך בכדי שהיועץ יהיה אפקטיבי וישיג ריבית משתלמת למשכנתא אתם צריכים לקבל עליו המלצות. אנו מציעים לכם לפנות אל היועץ ולבקש ממנו שיפנה אתכם אל לקוחות שלו ואז לשמוע מהם מה הם חושבים על היועץ והכי חשוב האם הוא חסך להם כסף על המשכנתא שלקחו.