בהצבעה שהתקיימה במועצת העיר בכפר סבא, נדחתה הצעת חברי סיעת מרצ לאירוח פעילות פורום הורים שכולים בבתי הספר
סערה במועצת העיר בכפר סבא על רקע בקשת סיעת מרצ לאפשר לפורום הורים שכולים להופיע בבתי הספר בעיר.
שיאה של ישיבת מועצת העיר שהופרעה פעמים רבות, הייתה עם התערבותו של ניצב יוסי סדבון, יו"ר האופוזיציה, שביקש להפסיק ההפרעות וקרא לפליאה יו"ר מרצ במועצה, "תשתקי כבר"!
הדיון שהתקיים היה טעון במיוחד וזכה להשתתפות פעילה של מרבית חברי המועצה שנכחו.
כבר בצהרי היום הופצה ידיעה כוזבת לפיה הציבור מתבקש להגיע ולהפגין במועצת העיר כנגד סגן ראש העיר אורן כהן בטענה כי הצעתו מדברת על התנגדות להפגנות המתקיימות בכיכר. כמובן, שמדובר היה בפייק ניוז שהופץ והמפגינים שהגיעו לישיבה – כ-30 איש- הבינו מהר מאוד כי הוטעו.
אורן כהן מימין, איתן צנעני משמאל

חברי סיעת מרצ הרבו להתפרץ ולהרים קולם מתוך כוונה לשכנע, אבל בכך השיגו בדיוק ההפך. הגדילה לעשות יו"ר הסיעה פליאה קטנר שהרבתה להפריע לסגן ראש העיר איתן צנעני שביקש לעלות טיעוני נגד. ראש העיר רפי סער יצא מהישיבה בטרם החל הדיון לפתוח את ערב פסטיבל הנושפים.

פליאה קטנר
בפעם הראשונה הייתה זאת מנהלת בית הספר גלילי שביטלה את המפגש הצפוי, בפעם השנייה הייתה זו מנהלת אורט שפירא ובפעם השלישית הייתה מודעה שחברי מרצ פרסמו בדבר אירוע עירוני שאמור היה להתקיים וזה בוטל לטענתם ברגע האחרון. הפעם הניסיון במועצת העיר היה הניסיון הרביעי.
למעשה מרבית חברי המועצה שדיברו בדיון טענו שלמעשה זה לא נכון לממן את הפעילות של הארגון ואם העמותה רוצה לקיים אירועים אז תממן אותה בעצמה.
הנושא ירד מסדר היום ונדחה ברוב קולות. היחידים שתמכו היו סיעת מרצ וחברת המועצה עדי לוי סקופ.
אורן כהן סגן ראש העיר (הליכוד) : "עיריית כפר סבא לא מימנה בעבר ולא תממן בעתיד פעילות פוליטית . גם הקיצונים שבחברי המועצה צריכים להבין שיש לכבד את התושבים והמיסים שכולנו משלמים אמורים להיות מנותבים לפעילות איכותית ושרות טוב ותו לא. אני מצפה שבימים אלו נפעל יחדיו, כתף אל כתףכדי לאחד ולצמצם את השסעים ! יש דיונים שלא אמורים לשולחן המועצה ויש רגעים שצריכים להרפות מהניסיונות החוזרים והנשנים לקיים אירועים שהציבור לא רוצה בהם"