מגשים מפלסטיק 

איך אפשר להגיש מזון בצורה נוחה ואסתטית באותה מידה? בעזרת מגשים מפלסטיק כמובן! בעבר היה מדובר באלמנטים פשוטים מאין כמוהם, אך כיום הסיפור שונה. מגשים וכלי פלסטיק בכלל מגיעים במגוון רחב של עיצובים, צבעים וגדלים כך שלא רק שהם יחסכו לכם לא מעט כסף, אלא עדיין ייראו נהדר! 

 

למה להסתבך? מגשים מפלסטיק שיעשו לכם את האירוח! 

 

מגשים מפלסטיק הם מגוונים ביותר וניתן להשתמש בהם במסעדות, קפיטריות, מסיבות, אירועים בחוץ ואפילו בבית. הם מתאימים להגשת פריטי מזון שונים, כולל מתאבנים, קינוחים, פינגר פוד ומשקאות. בנוסף, ניתן להשתמש בהם לצורך תצוגה ומשיכת עניין לבופה למשל. אין אסתטי יותר ממגש עליו מאורגנים כלי הגשה מלאים בכל טוב!

 

מלבד זאת, מגשים מפלסטיק ישרתו אתכם נפלא שכן הם:

 

  • קלי משקל וניידים – מגשי פלסטיק הם קלים, מה שהופך אותם קלים לנשיאה ולהובלה. בין אם אתם מלצרים במסעדה ובין אם אתם מארחים בבית, מגשי פלסטיק מאפשרים להעמיס כמות גדולה של אלמנטים ולהעביר אותם ממקום למקום מבלי להתרוצץ הלוך ושוב. 
  • עמידים – המגשים עשויים מחומרים פלסטיים יציבים ועמידים בפני שבירה, סדקים ושריטות. בניגוד למגשי זכוכית או קרמיקה שבירים, מגשי פלסטיק עמידים יותר ויכולים לעמוד בנפילות מבלי לפגוע בפונקציונליות שלהם. 
  • מגוון גדלים ועיצובים – כאמור, כיום הם מגיעים במגוון רחב של גדלים, צורות ועיצובים. ניתן למצוא מגש פלסטיק מרובע או עגול, או אפילו מדורג כדי להכיל סוגים שונים של פריטי מזון. אם האירוע שלכם בתמה מסוימת, תוכלו לרדת עד לפרטים הקטנים ביותר ולהתאים לה אף את המגשים!  
  • בטיחותיים – מגשים ובים מגיעים לרוב עם קצוות מוגבהים, המסייעים במניעת תאונות ושומרים על בטיחות. הרי אין מביך יותר מהרגע בו אדם מאבד שיווי משקל והכל מתפזר סביב. מטרתם של הקצוות המוגבהים היא לשמור על הסביבה בדיוק מפני תאונות כאלו. 
  • חסכוניים – מבחינת מחיר, כלי פלסטיק נחשבים סבירים יותר בהשוואה לפריטים העשויים מחומרים אחרים כמו זכוכית או מתכת. מחירים נגישים אלו הופכים אותם לבחירה מעשית עבור מסעדות, שירותי קייטרינג ומפעלי מזון אחרים אשר עושים שימוש יום יומי במגשים. 
  • מותאמים אישית – מרימים אירוע חברה? אולי יום הולדת? תוכלו למתג את כלי הפלסטיק! יש משהו בתמה אחידה שמשדרגת ברגע כל אירוע ועל אחת כמה וכמה, כאשר מדובר באירוע חברה עסקי. 

 

להגיש בסטייל

 

לא חשבתם שיש כל כך הרבה מה להגיד על מגשים מפלסטיק נכון? ובכן, הירידה הזו לפרטים הקטנים היא קריטית בכל אספקט; בין אם באירוח משפחתי או באירוע יוקרתי. בנוסף, מגשים מפלסטיק מציעים יתרונות רבים; הרבגוניות שלהם, העמידות, מגוון העיצובים והחיסכון שהם מקנים לנו, הופכים אותם לבחירות פופולריות עבור כל אדם שזקוק למגש מסיבה זו או אחרת. אל תתפשרו על הפרטים הקטנים, בואו להגיש בסטייל!