ינוב הרסה הבניין הישן ברחוב גלר 28 בכפר סבא במקומו יוקם בניין בוטיק בן 6 קומות ו- 11 יח”ד

ינוב הרסה את הבניין הישן ברחוב גלר 28 בכפר סבא במקומו החברה מתכננת הקמת בניין בוטיק בן 6 קומות ובו 11 יח”ד חדשות

חברת ינוב הרסה הבוקר (יום א’) את הבניין הישן ברחוב גלר 28 כפר סבא, במסגרת הפרויקט שבמסגרתו היא מתכננת הקמת בניין בוטיק בן 6 קומות ובו 11 יח”ד חדשות. לפרויקט התקבל זה מכבר היתר בנייה, ולאחר שהרסה את הבניין, ינוב צפויה להתחיל בקרוב בעבודות הבנייה בשטח. בפרויקט ייבנה גם מועדון דיירים לשימוש דיירי הבניין. אכלוס הפרויקט צפוי בעוד כשנתיים. תמהיל הדירות בפרויקט יכלול דירות 3-4-5 חדרים, ופנטהאוז שיתפרס על קומה שלמה בשטח של 190 מ”ר בנוי עם 4 כיווני אוויר.

לדברי שגיא לנצ’נר, מנכ”ל חברת ינוב, “אנו נרגשים להתחיל את בניית הפרויקט ברחוב גלר. הפרויקט מציע חווית מגורים אורבנית בבניין בוטיק במיקום מרכזי בכפר סבא, בעל נגישות תחבורתית גבוהה וגישה ישירה לכל מה שיש לעיר להציע. ינוב ממשיכה להרחיב את פעילותה באזור השרון בכלל ובכפר סבא בפרט, וכיום יש לנו כ-400 דירות בעיר בתכנון, בנייה ושיווק”.

הפרויקט הינו פרויקט בוטיקי במיקום מרכזי בעיר בעל נגישות תחבורתית גבוהה וגישה ישירה לכל מה שיש לעיר להציע. הוא ממוקם במרחק הליכה מציר ויצמן המרכזי בעיר כפר סבא, שבו שלל מוקדי מסחר ובילוי, מוסדות תרבות ושירותים קהילתיים. כמו כן, תחנות נורדאו וסוקולוב של רכבת ישראל ממוקמת בקרבתו והוא סמוך לצירי תנועה מרכזיים כמו כביש 531 וכביש 4.

ינוב קיבלה לאחרונה אישור עקרוני מעיריית כפר סבא לפרויקט תמ”א 38/2 הריסה ובנייה מחדש ברחוב אימבר 20 בעיר. הפרויקט כולל הריסת מבנה בן 2 קומות ובו 8 דירות, ובמקומו ייבנה בניין בן 8 קומות ו-24 דירות בתמהיל מגוון של דירות 3,4,5 חדרים ופנטהאוז. בנוסף, החברה רשמה לאחרונה גם התקדמות משמעותית בפרויקט הפינוי בינוי שהיא מקדמת במרכז כפר סבא ב-3 מתחמים ברחובות גאולה, הפרדס, ששת הימים וגלר. ינוב השיגה את הסכמת הרוב הדרוש בחוק בקרב בעלי הדירות לקידום הפרויקט, שבו צפויות להיבנות 151 יח”ד במגדל בן 15 קומות ושני בניינים נוספים בני 8 קומות כל אחד.