כפר סבא בצמרת הערים המובילות בשיעור הגיוס של בנות ובני הנוער : מקום 3 בארץ בשיעור הגיוס של בנים ומקום 5 בגיוס בנות

ראש העיר, רפי סער: "בנות ובני הנוער שלנו מתחנכים על ערכים של נתינה, התנדבות, אהבת המולדת וכל אדם באשר הוא, ואלה באים לידי ביטוי בתוצאות. כפר סבא כולה גאה בצעירי העיר"

היום, ראשון 21/5 פורסמו על ידי צה"ל נתוני הגיוס בישראל, לפיהם מוקמה כפר סבא בצמרת הערים הגדולות המובילות בשיעור הגיוס של בנות ובני הנוער שלה – מקום שלישי בארץ בגיוס בנים ומקום 5 בארץ בגיוס בנות.

על פי הנתונים, שיעור הגיוס לצה"ל בקרב צעירי העיר עומד על 82.4 אחוזים, כאשר שיעור המיצוי לתפקידי לחימה עומד על כמחצית מהמתגייסים – 49.6 אחוזים, ושיעור המיצוי לקצונה עומד על 9.9 אחוזים.

בקרב הבנות, מוקמה כפר סבא במקום ה-5 בישראל, עם שיעור גיוס של 76.8 אחוזים, שיעור מיצוי לגיוס משמעותי משל 92.7 אחוזים, שיעור מיצוי לתפקידי לחימה של 9.9 אחוזים ושיעור מיצוי לקצונה של 6.8 אחוזים.

ראש העיר, רפי סער: "בנות ובני הנוער שלנו מתחנכים על ערכים של נתינה, התנדבות, אהבת המולדת וכל אדם באשר הוא, ואלה באים לידי ביטוי בתוצאות. העשייה החינוכית והערכית שאנו מקיימים במוסדות החינוך שלנו החל מהגיל הרך, לרבות פרויקטים קהילתיים, מובילה את כפר סבא וצעיריה לצמרת הערים בישראל.
כפר סבא כולה גאה בצעירי העיר, המובילים מנהיגות ואחריות חברתית. נמשיך לתמוך ולעודד את צעירות וצעירי העיר ולפעול למענם בכל התחומים".

חבר המועצה ומחזיק תיק קהילה וצעירים, אמיר קולמן: "הערב התבשרנו כי זכינו במקום השלישי בארץ בגיוס גברים ויציאה למכינות וש"ש.
כמו כן, במקום החמישי בארץ בשיעור גיוס נשים.

כפר סבא ידועה בנוער הערכי שלה, המייצר מנהיגות ומשפיע טוב על הסובב אותו. כמי שמוביל את תחום ההכנה לגיוס לצה"ל בעיר, אני גאה לראות את הנתונים הללו, המשקפים פעילות אינטנסיבית ומקצועית שנעשית במוסדות החינוך והמרכז הצעירים. תחום ההכנה לצה"ל שלנו עומד לרשות המועמדים והמועמדות לשירות בטחון בסיוע, ליווי והכוונה".