חדש: גלידת “וניליה” בטעם עוגת גבינה פירורים – ה-טעם של חג השבועות!

חדש: גלידת “וניליה” בטעם  עוגת גבינה פירורים – ה-טעם של חג השבועות! 

רשת גלידריות האיכות וניליה מציעה לרגל שבועות את הגלידה האולטימטיבית לחג: גלידה בטעם עוגת גבינה פירורים,  העוגה המזוהה ביותר עם שבועות! * הגלידה היא גלידת שמנת מעולה, המכילה שמנת חמוצה ותוספת פירורי קראמבל עם חמאה 

מהו הקינוח המזוהה ביותר עם חג השבועות? כמובן, עוגות גבינה?

ומהי מלכת עוגות הגבינה? – כמובן, עוגת גבינה פירורים!

עוגת גבינה פרורים של רשת וניליה צלם שירן שי כהן

לרגל חג השבועות, וברוח החג, רשת גלידריות האיכות וניליה הכינה את הקינוח האולטימטיבי: גלידת שמנת משובחת, בטעם עוגת גבינה פירורים. הטעם החדש משמר את מסורת החג, והגלידה היא, כאמור, גלידת שמנת מעולה, המכילה שמנת חמוצה ותוספת פירורי קראמבל עם חמאה.

אסף בלנק, מנכ”ל וניליה, אמר כי, “גלידת שמנת בטעם עוגת גבינה פירורים היא באמת מחווה ייחודית של וניליה למסורת חג השבועות, המתאפיין במאכלי חלב. אנחנו משוכנעים שהלקוחות הנאמנים שלנו יאהבו אותה מאוד, ויחד עם הטעם המשובח ייהנו גם מזיכרונות נוסטלגיים מעוגות הגבינה שאכלו בבית.”

להשיג בכל סניפי וניליה.

*****

גלידת וניליה מיוצרת משמנת משובחת, איכותית וטרייה, ומחומרי הגלם הטובים ביותר תוך שימוש בחומרים טבעיים בלבד. את הטעמים יוצרים עם תוספות כמו אלכוהול משובח, חטיפי שוקולד אהובים, פיסטוק איכותי ווניל טהור, ומשתמשים גם בפירות טריים מאיכות מעולה. הגלידות מוצעות ביותר מ-35 טעמים שונים. הגלידה האיכותית של וניליה טרייה תמיד: היא מיוצרת יומיום בכל אחד מ-21 סניפי הרשת!