רוכבת אופניים בפארק 80 בשכונה הירוקה בכפר סבא העירה לילדים כי הם חוסמים השביל והם בתגובה ירקו עליה, קיללו ורדפו אחריה

מאת: אירית מרק

רוכבת אופניים נתקלה היום בבריונות מצד ילדים כבני 13 או 14 עת רכבה על אופניה בפארק 80 בשכונה הירוקה. "רכבתי על אופניים בפארק של הירוקה ונתקלתי בכמה ילדים בני 13-14 (הערכה גסה בלבד) על קורקינטים חשמליים שחסמו את השביל", מספרת רוכבת האופניים "הילדים האלו רדפו אחריי עם הקורקינטים, ניסו להעליב אותי ואפילו ירקו עליי. אני אישה בגיל של האמא שלהם. אם מישהי יודעת שהבן שלה מסתובב עם ילדים שעשויים להיות הילדים האלו, אני מבקשת ממנה לדבר עם הבן שלה ולהבהיר לו לגבי כללי התנהגות בסיסיים. כי בפעם הבאה זה יהיה אחד הילדים שלכם שיקלע למריבה איתם ויחזור הביתה בוכה", כתבה בקבוצת מאמות כפר סבא בווטסאפ 

"היו שם 5-6 ילדים על קורקינטים חשמליים שעמדו שם וחסמו את השביל, ניסיתי לעבור אבל זה היה כמעט בלתי אפשרי, עד שכמעט התנגשתי באחד מהם. המשכתי לרכב ואז אחד מהם רדף אחריי ושאל אותי איך זה לפדל, ואז אמר לי שהאופניים נראות שקל וחצי. אמרתי שלא אכפת לי והמשכתי לרכב, ואז כל השאר הגיעו וירקו עליי. ממש רדפו אחריי".

מה עשית?

"ברחתי. אבל אני רק חושבת מה היה קורה אם זו הייתה ילדה קטנה במקומי. או הילד שלי".

לפוסט הזה יש 3 תגובות

  1. טולי

    מזעזע, אבל זה מה שקורה שהורים לא מציבים גבולות לילדיהם, ואולי אפילו מחקים את הוריהם. או שהייתי מעיפה להם סטירה מצלצלת או נכנסת בהם. חבל שלא צילמה אותם ופרסמה תמונה שלהם.

  2. ישעיהו

    זה החינוך שלכם, בבקשה לא ליילל, בישלתם את הדייסה תאכלו את החרא. אצל החרדים אין את זה, תתבשלו.

  3. משי

    בפעם הבאה היא לא תעיר לאף אחד 😅

התגובות נעולות.