סלטים באווירה יש תיכונית

אם יש משהו שהדיאטה הים תיכונית עוסקת בו רבות, אלה הם כמובן סלטים. אם ניקח לדוגמא את ישראל, אנחנו נראה שכמעט בכל ימות השנה הירקות כאן נהדרים. בנוסף, כמובן שאכילת ירקות זה אחד מהדברים הכי בריאים שנוכל לעשות, ולכן ברור מדוע נהוג לדבר על כך רבות. זה נשמע לכם מוכר? רוצים גם אתם להתחיל לאכול בריא יותר? אם כך, כדאי שתדעו: על סלטים באווירה ים תיכונית לא כדאי לוותר. אם עד היום לא ממש נהגתם להכין סלטים בבית, חשוב להבין שהיום השמיים הם הגבול בתחום הזה. אתם יכולים אומנם לקחת בקבוק שמן זית ולהכין בעזרתו סלט ירקות רגיל, אך תוכלו גם להכין סלטים עם פלפלים, עם חצילים ועם עוד אינספור אופציות אחרות. בנוסף, לכל החגיגה הזאת כדאי יהיה גם להוסיף טחינה ביתית וטעימה, והרי לכם ארוחה ים תיכונית שתיהנו ממנה מאוד. 

 

איך לבחור שמן זית?

 

מעבר לכל הירקות שבהם תוכלו לעשות שימוש, אין ספק שגם לשמן הזית יש משמעות. למעשה, מי שאוהב שמן זית יודע לומר שזה אחד מהמרכיבים שישפיעו בצורה הכי משמעותית על טעמו של הסלט. לכן עולה השאלה: באיזה בקבוק שמן זית כדאי להשקיע בפעם? איך אפשר לבחור את שמן הזית הטוב ביותר? זה לגמרי עניין של טעם, אך יחד עם זאת, יש סוגים שונים של שמן זית שהרבה אנשים מדברים עליהם. יש גם בתחום הזה אופנות ומותגים שונים. לכן טבעי שתהיה לכם דילמה לגבי בחירת שמן הזית הנכון לכם. אם, למשל, אתם אוהבים שמן מאוד חזק, כדאי יהיה לשים לב שזה מה שכתוב על הבקבוק שאתם קונים. מצד שני, אם אתם שייכים לאותם האנשים שדווקא מעדיפים שמן כמה שיותר עדין, הרי שרצוי לבחור בקבוק שיתאים לכם. 

 

האם המחיר של זמן זית תמיד חייב להיות גבוה? 

 

כמובן שאם אתם רוצים לקנות שמן זית חדש לכל הסלטים שאתם מכינים, תרצו להבטיח שזה יהיה שמן זית איכותי. יחד עם זאת, האם זה באמת אומר שעליכם לשלם מחירים יותר גבוהים? והאם, במידה ותיקנו בקבוק יקר של שמן זית, זה אומר שהוא יהיה יותר איכותי? זה לא תמיד לגמרי כך. לכן, גם כאשר אתם מחליטים לקנות שמן זית איכותי ולהתחיל לעשות שבו שימוש להכנת הסלטים שלכם, שווה לבדוק את המחיר. בוודאי ישמח אתכם לגלות שגם אם בחרתם להתחיל דיאטה ים תיכונית שמבוססת על שלל סלטים וירקות, זה לא אומר שזה חייב להיות יקר. יש היום מבצעים נפלאים גם עבור שמן זית שנחשב לאיכותי ביותר. לכן, אם תוכלו לקנות לכם שמן זית שיהיה גם טעים, גם ישפר את הסלטים שלכם וגם תשלמו עליו מחיר הוגן, מובן שזה כדאי, אז למה אתם מחכים?