המועמדת לראשות העיר, חברת המועצה עו"ד עדי לוי סקופ הודיעה על פרישתה מהקואליציה

"הודעתי לראש העיר על עזיבתי את הקואליציה לנוכח חילוקי דעות קשים", אומרת לוי סקופ "מאז נבחרתי לכהן כחברת מועצת העיר באוקטובר 2018, אני עושה לילות כימים, בהתנדבות מלאה, למען תושבי ותושבות העיר שאותה אני כה אוהבת. אני מאמינה שברשות מקומית נכון לשבת בשולחן מקבלי ההחלטות בקואליציה ולהיאבק שם למען התושבים ולכן לקחתי על עצמי אחריות עצומה כיו"ר מועצת נשים, מחזיקת תיק התרבות ותיק השכונות הירוקות – ופעלתי עבורכם תושבי ותושבות העיר, מכל השכונות, המגזרים והגילאים במסירות גדולה.

"במשך השנים וביתר שאת בשנה האחרונה התגלעו ביני ובין רפי סער מחלוקות מהותיות ביותר ביחס לאופן ניהול העיר ופערים ערכיים מנהיגותיים. עשיתי כל מאמץ כדי להתגבר על המחלוקות ולהילחם על עמדותיי מתוך הקואליציה.

"מזה כ-5 חודשים שמדינת ישראל שרויה במאבק על קיומה ועתידה הדמוקרטי והליברלי. מאבק זה חוצה ימין ושמאל, דתיים וחילוניים, נשים וגברים. יש לו השפעה דרמטית על החיים כאן בכפר סבא – כמו בכל עיר ועיר בישראל. מדובר בסוגיה לאומית ומקומית כאחת.

עדי לוי סקופ. צילום: מיכל בנדק

"אני מאמינה שמנהיגות אמיתית נאבקת על הערכים שלה ולא מתפתלת כדי לרצות את כולם. מנהיגות אמיתית צריכה להיות בעלת אומץ ציבורי וחוסן ערכי ולנקוט עמדה ברורה וחד משמעית ולא לשתוק, להוביל ולא להיות מובלת.

אמשיך כמובן לכהן כחברת מועצה, אפעל ואשרת את תושבי/ות כפר סבא במסירות גדולה. "כפי שהכרזתי ביום הנשים הבינלאומי, אני מתמודדת בבחירות הקרובות שייערכו בסוף חודש אוקטובר על ראשות העיר. כדי להמשיך ולפעול עבורכם ולהביא לעיר הנהגה ערכית ואמיצה, כזו שפועלת בנחישות לשמור על כפר סבא ליברלית, דמוקרטית וחופשית, עיר בה לכל מורשת ומנהגים יש מקום של כבוד ובה כל הקהילות חיות ביחד בשלום וכבוד הדדי זו בצד זו".