מתחם המזרקות המחודש בפארק יהיה פתוח כל השבוע, בין השעות 21:00-13:00

מאות הורים, ילדות, ילדים ותושבי העיר חגגו את חג השבועות – חג המים, בפארק יצחק ולד – בו נחנך מתחם המזרקות המחודש

מאות הורים, ילדות, ילדים ותושבי העיר הגיעו אתמול, שלישי 23/5, לפארק יצחק ולד, לאירוע חנוכת מתחם המזרקות המחודש, שנפתח בפארק העירוני.

במסגרת האירוע, נהנו מאות מבאי המקום מפעילויות מים לילדים ולכל המשפחה, בועות סבון, שחקנים צבעוניים, סדנת פרחים מיוחדת לשבועות, עמדות ברוח החג, צילומי מגנטים, שחקנים בתלבושות ברוח החג, הופעה של להקת המחול הייצוגית הורה כפר סבא ועוד.

מתחם המזרקות המחודש בפארק יהיה פתוח מעתה לאורך כל השבוע, כאשר בימים א’-ו’ שעות הפתיחה יהיו בין השעות 21:00-13:00 ובימי שבת וחגים שעות הפתיחה יהיו בין השעות 21:00-10:00.

לגבי המזרקות: יהיה עובד של בפארק באזור באופן קבוע, שישגיח על שמירה על הסדר, שפעוטות לא נכנסים לבד, שאין אופניים וכו’ בהתאם לשלט המוצב במתחם. בנוסף עובדים של הפארק עברו הכשרה בנושא החייאה למקרי צורך ויש גם דפיברילטור באזור בפארק אם צריך

בנוסף, התקיימו לאורך השבוע הפנינג שבועות לגיל הרך במרכז הקהילתי ראשונים ברחוב רופין, הפנינג לכל המשפחה בפארק 80, הפנינג שבועות במרכז קהילתי לזרוס ובמרכז קהילתי עציון.

עבור ותיקות וותיקי העיר יתקיים בתאריך 29/5 טיול באמצעות מינהלת אזרחים ותיקים, בנושא “שבועות וטעימות”, שיכלול ביקור ובמשק סימנטוב, המתמחה בשימור צמחיית ארץ ישראל, ביקור בחוות התבלינים בבית לחם הגלילית, ארוחת צוהריים והרצאה בגבעת חביבה. הטיול ייצא בשעה 8:00 בבוקר ברח’ ויצמן 73, בעלות של 150 שקלים לאדם.

ראש העיר, רפי סער: “חג שבועות, הוא כפי שהוא מכונה חג המים, הוא אחד החגים האהובים עליי. מאכלי הגבינות, משחקי המים, הלבוש הלבן, הם חלק מזיכרונות הילדות שלי. התגובות הנלהבות והחיוכים הרבים שנראו אתמול על פני הילדים בחנוכת מתחם המזרקות החדשות בפארק יצחק ולד הרחיבו את לבי. אני רוצה להודות לכל מי שהיה שותף לפרויקט ולקיום האירוע ומבטיח כי עוד מחכה לנו קיץ מהנה במיוחד. אני מאחל חג שבועות שמח לכל תושבי כפר סבא ולכל בית ישראל”.

חבר המועצה ומחזיק תיק קהילה וחברה, אמיר קולמן: “אני רוצה להודות למינהל קהילה וחברה, למחלקת אירועים ולמחלקת קהילה ופנאי על הפקת אירועים מושקעים ומקצועיים, שהביאו הרבה שמחה לתושבי העיר. אני מזמין את כולכם להצטרף אלינו לשלל הפעילויות הקהילתיות המתוכננות לכבוד החג ומאחל חג שבועות שמח לכולם”.

רצ”ב: חגיגת שבועות במתחם המזרקות המחודש בפארק יצחק ולד. צילום: eclipse media