ועידת החינוך העירונית של כפר סבא יוצאת לדרך

כפר סבא ממשיכה להוביל בחינוך ותקיים בשבוע הבא, לראשונה בעיר, את ועידת החינוך העירונית, במעמד ראש העיר רפי סער, חברות וחברי מועצת העיר, ובהשתתפות שר החינוך לשעבר הרב שי פירון, אנשי הוראה וחינוך, מנהלות ומנהלי מוסדות חינוך, צוותי אגף החינוך העירוני, הנהגת ההורים העירונית, הורים, אנשי מקצוע ותושבים.
ועידת החינוך העירונית, שתתקיים ביום שני 29/5, בין השעות 21:00-18:00 באשכול פיס כפר סבא, תכלול את הצגת הערכים העירוניים, תוכניות פדגוגיות חדשניות, מעגלי שיח עם הורים ותושבים על ערכים ושותפות, ושיח מיוחד במינו – עם ילדות וילדי גן, שיעלו את הדברים שחשובים להם.
מטרת ועידת החינוך היא לקדם שיתופיות ופתיחות לצד מקצועיות כדי להמשיך לקדם ולהוביל חינוך איכותי לכל ילדות וילדי העיר יחד עם כלל הגורמים המקצועיים וההורים, מגיל גן ועד התיכון, וזאת כחלק ממדיניות שיתוף ציבור בהובלת ראש העיר והנהגת החינוך העירונית.

ראש העיר, רפי סער: “עיריית כפר סבא שמה את חינוך כלל ילדיה בראש סדר העדיפות העירוני ומקצה לכך משאבים רבים – הן פיזיים, הן תקציביים והן פדגוגיים. השיח עם צוותי החינוך וההוראה ועם ההורים הוא שיח חשוב, המקדם את המטרה של כולנו – להוביל את ילדינו לעתיד טוב יותר ולחברה טובה יותר”.

מנהלת אגף החינוך, אסנת חכמון: “חשוב לנו לשמוע מההורים מה הם היו רוצים לשפר, לשנות, לשמר, כדי להמשיך ולהעניק לתלמידות ולתמידי העיר את תוכניות החינוך המובילות, ליצור תכנים חדשים וליצוק ערכים פדגוגיים וחברתיים. אני מזמינה את תושבות ותושבי העיר להצטרף אלינו לוועידה, לבוא לשמוע, להשמיע ולהשפיע”.
ההשתתפות בוועידת החינוך כרוכה ברישום מראש באתר העירייה, בקישור: https://forms.kfar-saba.muni.il/2226/