בראוו: עיריית כפר סבא זכתה במקום השני בתחרות המי"ל בשירות וחוויית לקוח

ראש העיר, רפי סער: "שירות מצוין לכל תושבת ותושב בעירנו הוא הליבה של העשייה העירונית ואני מודה ליחידת השירות ואגף המיחשוב על העבודה המקצועית בתחום למען תושבינו"

שירות מיטבי הוא לא סיסמה אלה דרך חיים בעיריית כפר סבא: עיריית כפר סבא זכתה אתמול, שלישי 23/5 במקום השני ובמדליית כסף בתחרות המי"ל בשירות וחוויית לקוח, בקטגוריה של שירות במגזר הציבורי – עיריות.

תחרות המי"ל של המרכז הישראלי לניהול מתקיימת זו השנה ה-20 והפכה לתחרות המובילה בישראל לשירות וחוויית לקוח. לתחרות ניגשים מדי שנה ארגונים מהמובילים במשק הישראלי ורשויות מקומיות.

את הפרס על המקום השני קיבלה עיריית כפר סבא עבור תהליכי שירות שונים כגון יצירת זירת השירות, תיק תלמיד דיגיטלי, השקת וואטספ של המוקד העירוני, 106 אקספרס, תיק ברוכים הבאים לתושבים חדשים ועוד. תהליכים שבוצעו והובלו על ידי יחידת השירות העירונית בשיתוף עם אגף המיחשוב.

"בסופו של יום, המטרה שלנו היא ליצור אזור אישי דיגיטלי ומונגש לתושבים, בו יוכלו להירשם פעם אחת ולקבל במקום אחד את כל השירותים – לשנות כתובת בקלות עבור כל יחידות העירייה, לבצע פעולות שונות כמו תשלומים ורישום לחוגים ומוסדות חינוך, לקבל תזכורות אפילו למשל על החזרת ספר לספרייה העירונית, לראות תכנים מעניינים בהתאם להרגלי הצריכה ותחומי העניין ועוד", מסבירה מנהלת יחידת השירות, עדי אוליקר. "לשם כך, מיפינו את כל השירותים השכיחים ביותר והתחלנו ליצור חוויית לקוח ייחודית ושפת שירות ייחודית לנו, והתחלנו להניע את הפרויקט תוך שאנו מבצעים מחקר מעמיק בקרב חברות וארגונים המעניקים שירות. נדרשנו לגמישות וממשקי עבודה עם גורמים רבים וכבר יצרנו תהליכים חדשניים, כגון פיתוח לתשלום הארנונה, ריכוז תיקי תלמיד לאזור אישי אחד, תשלום ארנונה בביט, ממשק ישיר עם משרד התחבורה לתשלום דוחות חנייה, המהווה פיתוח ראשוני של עיריית כפר סבא, ועוד. בזכות הליכים אלה ואחרים, הצורך לפנות לעירייה דרך נציגי שירות פחת, והקשר הישיר של התושב הפך לקל ונגיש יותר".

ראש העיר, רפי סער: "שירות מצוין לכל תושבת ותושב בעירנו הוא הליבה של העשייה העירונית. המעבר לשירותים דיגיטליים נגישים לכל אחת ואחד, הקלות בה תושב או תושבת יכולים לקבל שירות ומענה בכל נושא, הם חלק מחוויית השירות שאנו מעניקים. אני מודה ליחידת השירות ואגף המיחשוב על העבודה המקצועית בתחום למען תושבינו".

סגן ראש העיר ומחזיק תיק השירות, עו"ד איתן צנעני: "יחידת השירות העירונית ואגף המיחשוב פועלים במסירות רבה על מנת ליצור שירות מיטיב ונגיש לכל אחת ואחד, תוך השקעת משאבים, חשיבה מחוץ לקופסה ומתן פתרונות המותאמים לעידן הנוכחי. נמשיך לפעול למען הציבור הכפר סבאי בכל התחומים".

רצ"ב: תחרות המי"ל 2023. צילומים: עיריית כפר סבא