גיא שראל מונה לראש מטה יש עתיד בכפר סבא

"שמח ונרגש להיות ראש מטה יש עתיד בכפר סבא", כתב גיא שראל בפוסט שהעלה לפייסבוק "זה כבוד גדול מבחינתי להיות הנציג של המפלגה הכי חזקה וגדולה בעיר כפר סבא, עם 39% תומכים בבחירות הארציות האחרונות, שמהווים עשרות אלפי מצביעים. בתור מי שמכיר את המפלגה מבפנים ואת האנשים הטובים שיש בה, אני יודע שאני נכנס לבית חם ולמקום שהכי מתאים לי. יש עתיד היא מפלגת מרכז אמיתית, שיש בה אנשים מכל קשת הצבעים שיש לנו בארץ".

צילום יוחי שרייבמן חברי הכנסת נאור שירי, רון כץ ושלי טל מירון
"תודה למי שהיו ראשות המטה במשך שנים ועשו את תפקידם בצורה נהדרת, לימור פוקר- קוברינסקי וAyelet Hashachar Segal, תודה לחברי הכנסת נאור שירי – Naor Shiri, Shelly Tal Meron – שלי טל מירון ורון כץ – Ron Katz שהיה לי הכבוד לארח אותם היום ומינו אותי באופן רשמי ותודה לראש הממשלה לשעבר ויו״ר האופוזיציה Yair Lapid – יאיר לפיד שנתן בי את האמון. באתי לשנות, באתי לשנים".
מפלגת יש עתיד: ״גיא יש עתידניק בנשמה, ערכי עם רוח לחימה והאדם הנכון לעמוד בראש מטה גדול וחשוב כמו המטה שלנו בכפר סבא. גיא יוביל את המטה לעשייה בעיר אבל גם לעשייה למען המדינה בשמירה על ישראל יהודית, ליברלית ודמוקרטית. אנחנו סומכים על גיא ועומדים לצידו בעשייה המבורכת שלו בעיר יחד עם הפעילים והפעילות שלנו. בהצלחה גיא!"