חטיבת יורם טהרלב – נחנך שמה של החטיבה שהוקמה לפני כשנתיים בשכונת הזמר העברי

חטיבת יורם טהרלב – בטקס מרגש במעמד ראש העיר רפי סער ובנוכחות מאות תלמידים, הורים וצוות בית הספר – נחנך שמה של החטיבה שהוקמה לפני כשנתיים בשכונת הזמר העברי

 

 

 

ביום שישי האחרון, 2/6, התקיים בחטיבת יורם טהרלב טקס מרגש במיוחד, לחנוכת שמה של החטיבה על שמו של המשורר, הפזמונאי והסופר יורם טהרלב ז”ל, שנפטר בשנת 2022.

טקס חנוכת קריאת שם החטיבה של שמו של טהרלב, במסגרתו הוסר הלוט מעל שלט השם ואשר התקיים במעמד ראש העיר רפי סער, חברות וחברי מועצת העיר ובנוכחות מאות תלמידים, הורים וצוות בית הספר ואגף החינוך, התקיים בסיומו של שבוע מיוחד – שבוע “יורם טהרלב” – שהתקיים בחטיבה, במהלכו, למדו כלל תלמידות ותלמידי החטיבה על האיש ויצירותיו, בחרו ציטוטים משיריו הרבים ויצרו גרפיטי בחצר בית הספר.

 

 

בנוסף, ברחבי החטיבה נתלו 15 שירים, ביניהם: “ההר הירוק”, “אם תשוב”, “המשפחה שלי”, “עוד לא תמו כל פלאייך”, “הדגל שלי” ועוד, כולם “נכסי צאן ברזל – חלק מהמורשת והערכים שהשאיר אחריו, שיהיו חלק מתהליכי הלמידה בחטיבה. בסיום התקיימה שירת המונית ונחשפה התלבושת החדשה לבית הספר, עם הסמל הנבחר שעוצב על ידי אחת מתלמידות כיתה ח’.

“יורם טהרלב ז”ל היה אחד מעמודי התווך של התרבות והמוזיקה בישראל, ממעצבי הזהות והאתוס הישראליים, איש אשכולות שהתברך בכל כך הרבה כישרון”, אמר במהלך הטקס ראש העיר, רפי סער. “הוא הותיר אחריו מורשת מפוארת של עשרות ספרים, שירים ויצירות מפוארות, וחותם משמעותי על החברה כולה בישראל. כמי שתרם מכישרונו ויצירותיו בספריו ושיריו למאות אלפי תלמידים ותלמידות – אין ראוי מכך שהחטיבה החדשה שנבנתה בשכונת הזמר העברי – תיקרא על שמו.

 

 

מנהלת החטיבה, מיכל ניסן: אני רוצה להודות לראש העיר רפי סער, למנהלת אגף החינוך אסנת חכמון, ליד ימיני רותי בן עזרי, לכל אגף החינוך וצוות בית הספר והנהגת ההורים. כולם שותפים לדרך ולעשייה, לתכנון ולביצוע. זכיתי להוביל ולהניג יחד עם צוות מובחר ומקצועי את חטיבת הביניים והטקס ההז היה ציון דרך משמעותי לבית הספר שלנו”.