רכישת אגנית לאמבטיה – אין צורך יותר להתלבט

כאשר מדובר בעיצוב או שיפוץ חדר אמבטיה, חשוב לקחת בחשבון את הפריט החשוב ביותר באמבטיה. האגנית. מדובר בפריט שלא כולם מייחסים לו את החשיבות המתאימה אך חשוב שתדעו שהוא משפיע באופן משמעותי על העיצוב, הפונקציונליות והפרקטיות של חדר האמבטיה. עם אינספור סגנונות, גדלים, חומרים ושיטות התקנה, רכישת אגנית היא רעיון נהדר, אך חשוב שתעשו זאת נכון. 

אילו סוגים קיימים עבור אגנית לאמבטיה?

כאשר אתם מבצעים רכישת אגנית לאמבטיה חשוב להבחין בין הסוגים השונים על מנת שתוכלו לבחור נכון:

  • אגנית קלאסית

אלו הם אגנים העומדים על בסיס דק. הם בעלי מראה קלאסי, וחשוב לדעת שאם אתם זקוקים למקום אחסון הם פחות יתאימו לכם.

  • אגנים דמויי קערה

אגנים אלו הם אגנים דמויי קערה ומציעים מראה ייחודי ועכשווי. אגנים אלו מותקנים יחסית גבוה והם פחות מתאימים לבתים עם ילדים.

  • אגנים נמוכים 

אגנים אלה מותקנים מתחת למשטח השיש, ומספקים מראה חלק. הם קלים לניקוי. חשוב לדעת שאגנים אלו יקרים מהרגיל אך הם מאד איכותיים וההשקעה בהחלט משתלמת. 

  • אגנים מוטמעים 

אלו אגנים המוכנסים אל תוך חור ייעודי במשטח השיש. הם קלים להתקנה ולהחלפה. מבחינת תחזוקה צריך לשים לב למאגר המים מסביב ולניקיון שוטף שלהם. 

  • אגנים צמודי קיר

האגנים הללו מחוברים ישירות לקיר, ובכך הם חוסכים מקום רב. הם אידיאליים עבור חדרי אמבטיה קטנים יותר. 

מה הם הפרמטרים החשובים ביותר ברכישת אגנית לאמבטיה

כל מוצר שאתם רוכשים מחייב מחשבה מקדימה, תכנון מראש ובפרט כאשר מדובר על רכישת אגנית לאמבטיה. כאשר אתם מבצעים רכישה כזו, חשוב לקחת כמה וכמה פרמטרים מראש:

  • בחנו היטב את המרחב שלכם

לפני שאתם מתחילים לחפש אגני אמבטיה העריכו את שטח חדר האמבטיה שלכם. הגודל, הפריסה והסגנון של חדר האמבטיה ישפיעו באופן משמעותי על סוג האגנית שתוכלו לקנות. עבור חדרי אמבטיה קטנים ייתכן שיהיה עליכם לבחור עיצוב מינימליסטי מודרני או כיור צמוד על הקיר. עבור חללים גדולים יותר תוכלו לשקול אגנית צפה לאווירה פתוחה יותר.

  • בחרו בקפידה את חומרי הגלם

אגנים עשויים מחומרים שונים כגון פורצלן, קרמיקה, זכוכית, אבן ומתכת. לכל חומר אסתטיקה ועמידות שונה. בחרו בקפידה את חומרי הגלם והתייעצו עם אנשי המקצוע המלווים אתכם לגביהם. פורצלן וקרמיקה הם החומרים הנפוצים ביותר בשל עמידותם וקלות התחזוקה שלהם. הם מגיעים בצבעים וסגנונות שונים ועמידים מול כתמים ושריטות.

 

  • תכננו מראש את התקציב ואת ההתקנה של האגנית

כאשר אתם מתכננים מראש את התקציב דעו שזה צעד שיכול להביא לביצוע מושלם. ההתקנה היא בעלות נפרדת מביצוע העבודה ולכן חשוב שתדעו לתכנן מראש את התקציב גם של ההתקנה, וגם של כל העבודה. כך תהיה לכם גם אינדיקציה מראש, וגם תדעו למה אתם מצפים מבחינת סיום העבודה ברמה הכלכלית. 

  • תחזוקה היא שיקול חשוב

תחזוקה וניקיון הם פרמטרים חשובים מאד, לחלק מהאגנים יש עיצובים וחומרים מורכבים שיכולים להיות קשים יותר לניקוי או עשויים לדרוש מוצרי ניקוי ספציפיים. בחרו באגנית לאמבטיה שמאזנת בין סגנון, פונקציונליות וקלות תחזוקה כדי להקל על עצמכם או על מי שמתחזק עבורכם את הניקיון בבית.

בסופו של יום, כאשר אתם רוכשים מוצר, כל מוצר בכלל ובפרט רכישת אגנית לאמבטיה מחברה מקצועית לה שירות אדיב וסבלני, לצד מקצועיות ברמה גבוהה, כל התקנה תהיה מושלמת. חשוב שתהיו בידיים טובות.