סגן ראש העיר, אורן כהן, נבחר לעמוד שוב בראש רשימת הליכוד בבחירות המוניציפליות

הבחירות המוניציפליות, בסוף אוקטובר הקרוב, כבר מעבר לפינה. בסיעת הליכוד לא שוקטים על השמרים, בעוד חברי מועצת סניף הליכוד בעיר בחרו השבוע את המועמד המבטיח שלהם, סגן ראש העיר המכהן, אורן כהן, לעמוד קדנציה נוספת בראש סיעת הליכוד. כהן, המוביל את סניף הליכוד בעיר בבטחה מזה 22 שנים, נבחר כאמור ליו”ר הליכוד בעיר ברוב מוחץ של 40 תומכים ונמנע אחד, והוא נמנה כיום על וותיקי מועצת העיר, ערב כניסתו לקדנציה רביעית ברציפות.

כהן הנו בוגר יחידות שדה מובחרות. רב סרן במיל’. נשוי לטלי ואב לשלוש בנות, בעל תואר שני (M.A) במשפטים ותואר ראשון (B.A) בכלכלה וניהול. בקדנציה הנוכחית כהן שימש כסגן ראש העיר ויו”ר של ועדת מכרזים, עסקים קטנים ובינוניים, הספורט, התיירות, הבטחון וכן הקליטה והעליה. לצד זאת, כהן גם חבר בוועדות נוספות, יו”ר הקואליציה ויו”ר דירקטוריון ‘גלי השרון’.

אורן כהן

כהן נחשב לסגן ראש עיר וחבר מועצת עיר מנוסה ומוערך, ועשייתו ניכרת בתחומים עליהם הוא מופקד, לרבות תחום הספורט, החינוך הציוני, קשרי ממשל ורגולציה ותחום הקליטה והעליה. כאמור, כמקורב לחברי הממשלה, כהן פועל רבות מול משרדי הממשלה במטרה להביא הישגים וסיוע ממשלתי לעיר ותושביה. כך למשל, פעל נמרצות מול שרת התחבורה וקידם את הסכם הגג שהונח השבוע לפתחה של מועצת העיר.

אורן כהן: “אני רואה בבחירתי לעמוד בראש סיעת הליכוד בעיר הבעת אמון מצד חבריי לליכוד, כמו גם זכות גדולה על ההזדמנות שניתנה לי לפעול למען העיר ותושביה. בקרוב מועצת הסניף תבחר גם את המקום השני והילך בסיעה”. עוד הוסיף כהן “כעת פנינו קדימה, לקראת קדנציה נוספת. גיבשנו צוות עשייה מעולה, ואני בטוח כי נגדיל את כוחנו בבחירות הקרובות בצורה משמעותית. יחד עם חבריי, נמשיך לפעול במלוא המרץ, להצעיד את העיר קדימה ולשרת את תושבי ותושבות העיר נאמנה”.