איך לבחור מצלמות אבטחה שיתאימו בדיוק בשבילכם

יותר ויותר אנשים בוחרים להציב מצלמות אבטחה בבתים שלהם, בחצרות, בבתי העסק ובמשרדים שלהם. הסיבות לכך שונות, אך ניתן להגיד שהסיבות המרכזיות להצבת המצלמות הן מתן תחושת הגנה ובטחון לעוברים באזור, וכן תחושת הרתעה לצופים בבית או בבית העסק מבחוץ.

freepic

 

ואולם, ישנם סוגים שונים של מצלמות וכל אחת מהן תשמש לקוח אחר ותתאים לשימושים מעט שונים. מצלמות מגיעות באיכויות שונות, בגדלים שונים, והמשוכללות ביניהן כוללות גם לא מעט שיפורים ויכולות טכניות משודרגות. 

 

טווח מחירים למצלמות

ישנם סוגים רבים של מצלמות אבטחה, ובהתאם טווח המחירים של מצלמות אבטחה הינו רחב מאוד ונע בין מאות בודדות של שקלים לבין אלפי שקלים לכל מצלמה. המחיר יושפע מאיכות הצילום, מהשכלול של המצלמה, יכולות ההקלטה שלה, יכולות ראיית הלילה ועוד לא מעט פיצ'רים נוספים.

 

כך, אם תרצו להתקין מצלמת אבטחה אחת בלבד לשם הרתעה למשל, מדובר בסדר גודל שונה לחלוטין של מחיר לעומת התקנת מערכת מצלמות שלמה שתחלוש על כל הבית והחצר, כלל בית העסק או כלל בניין המשרדים.

 

בנוסף, בתי עסק יעדיפו לעיתים לבחור במערכות מצלמות משוכללת יותר, שכן במערכת שכזו ניתן לצפות במקביל באיכות גבוהה בצילומים והסרטות של מספר מצלמות, כמו למשל בחדר בקרה. בית פרטי לרוב לא יצטרך כמות כה גדולה של מצלמות, ובהתאם לא יכלול חדר בקרה או אדם שאחראי על בקרת ובדיקת המצלמות.

 

גם ההתקנה עצמה משתנה במחירה ותלויה בלא מעט גורמים. ראשית, התקנת מצלמות פשוטות תהיה זולה יותר מהתקנת מצלמות מסובכות, ובהתאם התקנת מצלמה אחת תהיה פשוטה יותר מהתקנת רשת מצלמות שלמה שכוללת הרבה מצלמות במיקומים שונים ואסטרטגיים שיצלמו זוויות שונות.

 

התקנת מצלמות במידה וכבר יש כבלים מוכנים להתקנה תוזיל משמעותית את מחיר ההתקנה. מנגד, התקנה מסובכת שתכלול הכנה למצלמה בקיר, או הסתרת כבלים שאינם אסתטיים תיקח למתקין זמן רב יותר, הינה מורכבת יותר, ובהתאם המחיר יושפע גם כן.

 

תוספות נוספות למצלמה כמובן אפשריות ובעידן הנוכחי תוכלו להיות בטוחים שחשבו כמעט על כל דבר… ואולם, תוספות ושכלולים שונים ייקרו את מחיר המצלמה עצמה וייתכן שגם את מחיר ההתקנה. למשל, מערכת שמע ומיקרופונים תהיה יקרה יותר ממערכת מצלמות שמצלמת בלבד, וזוהי רק דוגמה אחת מני רבות.

 

למה חשוב לשים לב טרם התקנת מצלמה?

 

טיפ חשוב שיש לשים אליו לב וימנע מכם להתעסק עם מוכרים או משווקים לא מהימנים הוא נושא האחריות. שימו לב שהיבואן או הגורם המשווק מציע אחריות על המצלמות שקניתם, במידה ותצוץ תקלה או בעיה.

 

בנוסף, בקשו לצפות בהמלצות גולשים על דגם המצלמה אותה קניתם ובהתאם גם על המתקין ושירות הלקוחות שהוא מציע. אם תעקבו אחר כל הטיפים עליהם, מובטחת לכם חווית קנייה נעימה.