אורן כהן vs עדי לוי סקופ “ישבת איתי בקואליציה 4 שנים ו-8 חודשים ופתאום זגזגת ונזכרת להיבהל מהליכוד?”

המתמודדת לראשות העיר, עדי לוי סקופ, העלתה קמפיין תחת הכותרת “הדמוקרטים כפר סבא” עם הסבר קצר לפיו “לנוכח הערכות של הליכוד ש”ס והציונות הדתית להשתלט על הרשויות המקומיות בכל הארץ ולהציב חברי מועצה וראשי ערים מטעמם או שמשתפים עימם פעולה במעשה או בשתיקה, אנו נעמוד יחד לבלום אותם בכוח ההתנגדות”.

 

עו”ד סקופ ודן בן יהודה מובילי המחאה בעיר וחברי הרשימה דמוקרטים כפר סבא. צילון נוקי שריר

 

 

אורן כהן, מועמד הליכוד למועצת העיר הגיב בחריפות “ישבת בקואליציה איתי 4 שנים ושמונה חודשים ופתאום זיגזגת ונזכרת להיבהל מהליכוד ? תמצאי מולך את תושבי כפר סבא שלא יצטרפו למכונת הרעל שהחלת לפזר בחודשיים האחרונים. תזכרי שאחרי הבחירות ולהטוטי המילים יהיו כאלו שלא ישכחו את הדברים שכתבת רק כדי לקושש קולות או לזכות בתפקידים. אהיה כאן להזכיר לך שכפר סבא אמורה להיות קודמת לאגו”.

 

אורן כהן
עוד הוסיף כהן “כך לא נוהגת מי שנרשמה להיות מועמדת לראשות ומתיימרת להיות חלק ממועצת עיר. תחשבי על אלו שבעבר העריכו אותך בשל העשייה והחלטת לפעול כנגדם (במילותייך – “בכח”). פעם פעלת לטובת השכונה הירוקה. חוסר ההצלחה בעשייה היה צריך לקחת אותך לחשיבה מחדש ולא למחנה שכולו שנאה והפעלת כח. נזכיר לך אחרי הבחירות שרק בטוב ניתן לפעול למען כפר סבא וביחד. הבאת ברנש שיצלם אותך למועצת העיר והוא הורחק ואחר כך כתבת שנעצר. אלו האנשים וזו הבשורה שלך לעיר ?
מצער. בהצלחה עם חברייך החדשים ומרצ שהתמוטטה”.
בהודעה לעיתונות שהוציאה לוי סקופ הערב כתבה : “המאבק ההרואי שמובילים בנחרצות מאות אלפי אזרחים ואזרחיות הוא רק ההתחלה. הממשלה הקיצונית והמסוכנת תנסה כעת לרכז כוח שלטוני בלתי מוגבל ע”י השתלטות על הרשויות והחלשתן. אנחנו הדמוקרטים כפ”ס נעמוד בחזית המאבק להגן על כפר סבא – הבית שלנו, ב – 31 באוקטובר נבלום את מוקד כוחה – ראשי ערים וחברי מועצת עיר שהם הפוקדים שלה בשטח ומטרתם להוביל אותה לניצחון נוסף בבחירות הבאות לכנסת. רשימת הדמוקרטים מורכבת מא.נשים, ממובילי המחאה במודל 50/50 שיפעלו למען כל תושבי כפר סבא. רק רשות איתנה ודמוקרטית עם יועמ”ש עצמאי ובלתי תלוי תיבלום כל ניסיון לכפות מדיניות דיקטטורית מפלה ופוגענית על כלל תושביה. לא נאפשר שחיתות שלטונית וג’ובים, הלאמת ארנונה, רמיסת ערכי הדמוקרטיה והשוויון ודריסת רגל בחינוך ילדינו. הבחירות הקרובות יחרצו את גורלה של מדינת ישראל וזאת ההזדמנות שלנו לפעול באופן דמוקרטי כגוש חוסם בתוך הבית שלנו והן ברמה הארצית עם רשויות נוספות”.
עוד צוין בהודעה לעיתונות מטעמה “כפר סבא היא בין הערים המובילות כיום את המחאות הגדולות בארץ עם עשרות אלפי תושבים הפוקדים מדי שבוע את מוקדי ההפגנות ברחבי העיר. היוזמה להרים מחאה בעיר נולדה כשדן בן יהודה, יוזם ומוביל מחאת כפר סבא, ביחד עם סקופ החליטו ‘להביא’ את קפלן  לכפר סבא’. הם ציפו למאות בודדים אך כבר בהפגנה הראשונה בכיכר היכל התרבות התייצבו כ – 3500 תושבים ובתיאום עם המשטרה הוחלט להעתיקה לכיכר המרכזית, מוקד המחאה המרכזי שאליו מגיעים מדי מוצ”ש  – 25 אלף תושבים. ככל שחלף הזמן, חברו אליהם מובילי מחאה נוספים ונוצרה ‘קבוצת מובילי המחאה הכפר-סבאית’ שהרחיבה את המחאה גם לצמתים ראשיים בכל רחבי העיר”. 

מאת: אירית מרק