שבעת המופלאים: ממה שיינפיין המתמודד למועצת העיר הציג רשימתו "מאמין שנכניס 7 מנדטים למועצה"

מאת: אירית מרק

במסיבת עיתונאים שקיים היום אחר הצהריים ממה שיינפיין בביתו ברום העיר בקניון ערים, הציג שיינפיין את חברי רשימתו תוך שהוא מכריז כי הוא מאמין שיכניס את השבעה למועצת העיר.

בסלון ביתו, מול שולחן המתמודדים, נכחו גם חברים, בני משפחה ותומכים רבים שהגיעו לשמוע משנתם של השבעה.

 

 

במקום הראשון ברשימה עומד שיינפיין, במקום השני, פנינה בורנשטיין, במקום השלישי, חבר המועצה לשעבר, אריה אברהם, במקום הרביעי, גרשון פלדמן, אחריו הצעירה שברשימה אילנה אליכיס, אחריה שמי קלדרון וסוגרת את הרשימה אביבה אברהם.

 

 

מסיבת עיתונאים מביתו של חבר מועצת העיר ממה שיינפיין המכריז על התמודדותו ומציג את חברי רשימתו. בקבוצת כפר סבא שלנו הועברה מסיבת העיתונאים בשידור חי – הקשיבו 

 

הסלוגן של הרשימה: כפר סבא נטו. עושים עכשיו. חושבים על העתיד. חברי הרשימה הציגו זה אחר זה את קורות חייו או חייה, הפליגו בשבחים לשיינפיין והסבירו מדוע החליטו להצטרף לרשימתו.

 

שיינפיין דיבר והרחיב על הבדידות בגל המבוגר, כמה חשוב להעשיר את חיי הגמלאים ובקרוב אף הצהיר שיינפיין, כי ימצא מענה לגמלאים הבאים להצגות וצריכים ליווי לביתם בסוף הפעילות בשעת לילה.

 

שיינפיין החוגג יום הולדת 74 היום,קיבל זרי פרחים ואהבה רבה שהורעפה עליו.

 

 

שמי קלדרון, בן 73, תושב כפר סבא משנת 1985, מורה בגמלאות בתיכון כצנלסון מזה כ-40 שנה "התנדבתי לפיקוד העורף במלחמת המפרץ והייתי מפקד העיר בכ"ס ואחראי על חלוקת ערכות המגן באזור השרון, מאוחר יותר הייתי קצין אוכלוסייה של אזור השרון. פעלתי בהתנדבות במועדון אקי"ם כ"ס במשך שלוש שנים תוך שילוב תלמידי מגמת התיאטרון שלי הפקת וביימתי הצגות משולבות בכל סוף שנה. סייעתי בהתנדבות בבימוי והפקות עירוניות כמו : התרמה לילדים חולי סרטן, אשת השנה למניעת אלימות במשפחה, ערב הוקרה למתנדבים, ערב השנה לזכרו של זאב גלר ז"ל. שילבתי פעילות דרמטית עם תלמידי בצעדות כ"ס. שנים רבות ביימתי טכסי יום הזיכרון לשואה ולגבורה וטכסי יום הזיכרון לחללי צה"ל העירוניים".