לייזר בפנים לגבר – 4 הטיפולים הטובים ביותר

האם גם אתם בטוחים שטיפולי לייזר, כמו רוב הטיפולים הקוסמטיים האחרים, מיועדים רק לנשים? אנחנו כאן כדי להוכיח שזו מחשבה שגויה!

יש היום כמה טיפולי לייזר בפנים לגבר שנחשבים להליכים הקוסמטיים הטובים ביותר לגברים, כי הם מסוגלים לעזור לכם להיראות צעירים יותר, רעננים יותר ועם מראה מחודש לחלוטין.

4 טיפולי הלייזר הטובים ביותר לעור הפנים הגברי

  • שיקום עור הפנים בלייזר

שיקום עור הפנים בלייזר הוא הטיפול הטוב ביותר לגברים שסבלו מאקנה וכעת מתמודדים עם הצלקות שנותרו ממנה. מספר פגישות המתמקדות בחידוש פני העור בלייזר בשילוב עם הליכים אחרים (כמו מיקרונידלינג וגלי רדיו), יכול לעזור לבעיות כמו צלקות אקנה והיפר-פיגמנטציה. טיפולי לייזר אלה מחליקים את מרקם העור, מפחיתים את הצלקות והכתמים ומגבירים את ייצור הקולגן.

לעתים, משתמשים בלייזר לא-אבלטיבי (non-ablative) כדי לטפל בהיפר-פיגמנטציה ובצלקות. לפי המומחים, תהליך זה כרוך בדרך כלל 5-4 ימי השבתה, ונדרשים מספר פגישות כדי להשיג תוצאות מיטביות.

אם סדרה של טיפולים הנמשכת מספר פגישות לא מתאימה לכם ואתם מעדיפים פתרון חד פעמי, חשוב להבין שרוב הלייזרים הלא-אבלטיביים יכולים לסייע להפחתת קמטים, כתמים וצלקות גם בטיפול אחד בלבד. אבל זמן ההשבתה המינימלי של הליכים אלה נמשך בין 10 ל-12 ימים, ובמשך קרוב לחודש קרוב לוודאי שתחוו אדמומיות בפנים.

  • טיפול בלייזר להפחתת אדמומיות בפנים

אדמומיות בפנים של גברים יכולה לנבוע ממספר מצבי עור שונים, כמו רוזציאה (rosacea), נימי עכביש, כלי דם שבורים או טלנגיאקטזיה (telangiectasia). טיפולי לייזר בכלי הדם יכולים להפחית את האדמומיות בפנים ולשפר את גוון העור הכללי.

מכשירי לייזר מסוג: Pulsed dye laser ומסוג Excel, משמשים בדרך כלל לטיפול באדמומיות בפנים. הליך זה כרוך בזמן השבתה קצר, אבל צפו לנפיחות קלה ולאדמומיות בפנים במשך מספר ימים. עם זאת, מכיוון שטיפולים אלה אינם אבלטיביים (כלומר אין פצע פתוח), ניתן להסתיר את האדמומיות עם מעט קרם הגנה כהה. שוב, יש צורך במספר מפגשים כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר.

  • הסרת שיער בלייזר

בדרך כלל, טיפולי הלייזר מותאמים אישית לאחר ניתוח סוג העור והצרכים הספציפיים שלכם. ולמגדר אין שום קשר לכך. אבל במקרה של הסרת שיער, הטיפולים לגברים שונים מאלה שמקבלות הנשים. זה משום שלגברים יש בדרך כלל שיער עבה יותר הדורש הגדרות טיפול שונות ומספר טיפולים שונה.

בנוסף לגברים שרוצים להסיר שיער מהגב, החזה והצוואר, יש גם כאלה שרוצים להיפטר מבליטות תער זעירות בצוואר שנוצרו שם עם השנים. אם אתם רוצים להסיר שיער מהפנים חשוב מאוד לפנות למומחה שיודע כיצד לבצע הליכי הסרת שיער בלייזר לגברים. ישנם מכשירים רבים שלא מתאימים לשימוש על פניו של גבר, במיוחד באזור המזוקן, וחשוב למנוע אפשרות של העלמת השיער לצמיתות מאזור זה. 

לייזרים מסוג  Lightsheer® ו- GentleMax® יכולים לשמש להסרת שיער מפניו של גבר, כשהצפי לאחר הטיפול הוא שבוע של אדמומיות ונפיחות. בנוסף, כדי לקבל תוצאות מיטביות תידרשו לעבור מספר טיפולים, בדרך כלל כל 5-4 שבועות, להסרת השיער מהפנים.

  • שיקום עור הפנים בלייזר להעלמת כתמי גיל ושמש

אם עור הפנים שלכם משובץ בכתמי שמש או גיל, חידוש העור בלייזר יכול להסיר ולהפחית ביעילות את ההשפעות הלא רצויות הללו על הפנים, ולהעניק לעור מראה צעיר, חלק ואחיד יותר.

לאחר הטיפול יתכן שתבחינו שהכתמים הפכו כהים יותר, אבל העור המבוגר הזה יתקלף תוך מספר ימים וישאיר אתכם עם עור מחודש ונטול פגמים.