פורים 2021 בכפר סבא: עדלאידע מתגלגלת, חוויה בכדור פורח, תהלוכת תנועות הנוער, די.ג'י מרפסות, קריאת המגילה ועוד

חגיגות פורים 2021 בכפר סבא יוצאות השבוע לדרך, בהתאם לכל ההנחיות, כאשר גולת הכותרת תהיה עדלאידע מתגלגלת – עלדאידע של רכבים מחופשים, בהשתתפות תושבות ותושבי העיר, שתעבור ברחבי כפר סבא עם מוזיקה ומיצגי ענק. העדלאידע תתקיים ביום שישי, 26.02, בין השעות 10:00-13:00, כאשר מסלולי העדלאידע יפורסמו באתר העירייה.

ראש העיר, רפי סער: "למרות הקורונה, יצרנו תוכנית מגוונת ועשירה מאוד של פעילויות לכבוד החג הכי שמח בשנה. אני מזמין את כל תושבות ותושבי העיר להתעדכן באירועים באתר העירייה ובפייסבוק העירוני ולהצטרף לחגיגת פורים ייחודית, ללא התקהלות ובהקפדה על כלל הנחיות הממשלה ומשרד הבריאות. הקורונה לא תעצור את השמחה הכפר-סבאית".
אירועי החג יחלו כבר היום, ראשון, 28.02,  בזום תרבות מיוחד עם מתי כספי, לילדות וילדים מגיל 7 ומעלה.

ביום שלישי השבוע יתקיים קונצרט חזנות ושירה חגיגי, שישודר בפייסבוק של המחלקה למורשת ישראל ובערוץ היוטיוב של בית מדרש קהילתי כפר סבא.
למחרת יתקיים אירוע ריקודי עם למבוגרים באווירת פורים, כאשר המשתתפים יזכו לפרסים על תחפושות מקוריות. האירוע יתקיים בשני סבבים, החל מהשעה 09:00 בבוקר ועד השעה 11:45 ברחבת בית ספיר ובהרשמה מראש.
באותו היום, 24.02, תתקיים תהלוכת תנועות הנוער בין השעות 16:00-20:00 – תהלוכת רכבים ססגונית שתעבור ברחבי העיר ותנעים את זמנם של תושבות ותושבים העיר עם מוזיקה ומיצגים שהכינו חניכות וחניכי התנועות בעיר. בנוסף, יתקיים זום תרבות פורים עם דנה ספקטור ורן שריד.

תושבות ותושבי העיר יכולו להשתתף גם בפעילות בניינים מתחפשים – חלוקת משלוחי מנות לשכנים, בה יוכלו לקבל ערכות לחלוקה ברישום מראש.
יום חמישי, 25.02, יהיה יום גדוש בפעילות. בין השעות 19:30-20:30 תתקיים פעילות די.ג'י מרפסות במערב ובמזרח העיר, במוזאון כפר סבא יוכלו ילדות וילדי העיר בגיל 3-8 ליהנות מסדנה ייחודית – על צלילים קדומים ומסכות עתיקות, שתתקיים

בשעות הבוקר וגם למחרת ביום שישי, בשעה 18:00 תתקיים קריאת מגילת פורים לכל המשפחה ברחבת הדשא של בית תרבות רייזל, בשעות הערב תתקיים סדנת קוקטיילים לצעירים מעל גיל 18, המחלקה למורשת ישראל ישדרו בשעה 20:00 את הצגת הילדים "מאחורי הקלעים של מגילת אסתר" ותתקיים קריאת מגילה לכל המשפחה, בימי חמישי ושישי, בשיתוף עם המועצה הדתית במוקדים שונים ברחבי העיר כולה.
ביום שישי תתקיים כאמור העדלאידע המתגלגלת, ובמוצאי שבת, כמו גם ביום ראשון בשעות הערב, יוכלו תושבות ותושבי העיר ליהנות מחוויה בכדור פורח, בכפוף להנחיות ולתנאי מזג האוויר- ובהרשמה מראש.

רוצים לדעת עוד? כאן