גיזום עצים בכפר סבא – כי זה כבר לא ממש כפר

בכפר אנו מצפים לראות עצים. לא רק עצים, הכפר מציע לנו גם שדות, מטעי פירות, גינות ירק, ובכלל ירוק בכל מקום. כפר סבא היא עיר ירוקה למדי, ולא לחינם השכונה הגדולה ביותר בעיר נקראת שכונת כפר סבא הירוקה. ובכל זאת, עם כל הירוק הזה, הגינות הציבוריות, הפרקים היפים, עדיין מדובר בעיר, לא בכפר. גיזום עצים בכפר סבא הוא פעולה נדרשת לצורך שימור התשתית העירונית והתפקוד של העיר כמקום המאכלס למעלה ממאה אלף (100,000) נפשות, אנשים המבקשים ליהנות מאיכות חיים גבוהה.

איכות החיים בעיר נשענת הרבה מאוד על תפקוד של אמצעי מחיה חיוניים כגון מים זורמים, חשמל נגיש, חניה, ועוד, וכל אלו מושפעים, בין היתר, מהצמחייה העירונית.

איך גיזום עצים בכפר סבא משפיע על החיים של התושבים?

תארו לכם יום קיץ חם, אבל לוהט, 40 מעלות בצל, ואתם מגיעים הביתה אחרי יום סידורים, ורק רוצים להישכב רגע ולנוח במזגן. אתם חולצים את הנעליים, מורידים את החולצה, נשכבים על הכורסה, תופסים את השלט הרחוק, לוחצים על כפתור ההפעלה של המזגן, ו… הופ – החשמל נופל.

לעיתים קרובות זה באמת כי קפץ הפיוז, ופשוט כל הבניין, ואולי אפילו כל העיר הפעילה את המזגן באותו רגע. אבל לעיתים המצב שונה – ענף גדול קרס על חוטי החשמל באזור, והנה בתזמון הכי גרוע שיש נחסמה אספקת החשמל, ואתם שוכבים שם, המומים, מיוזעים, בלי חשמל, בלי מזגן, ובלי פתרון.

גיזום עצים בכפר סבא, כמו בכל עיר גדולה בעצם, הוא חיוני בכדי למנוע, בין היתר, אירועים שכאלו. אל תשכחו כי נפילת החשמל הזו היא בעיה לא רק לכם, ולא רק ביום קיץ חם, ואולי אף יותר מכך – בימי החורף הקרים. לא רק בגלל הצורך בחשמל לחימום הבית, אלא גם בעקבות הסכנה הגדולה של פגיעה ברשת החשמל, עד כדי חשיפה של כבלים חיים (עם חשמל זורם) וסכנת התחשמלות.

גיזום עצים בתל אביב

לא רק גיזום עצים בכפר סבא, גם גיזום עצים בתל אביב הוא חשוב לא פחות, וכל עיר גדולה (או קטנה) שנשענת בצורה כה מוחלטת על אספקת חשמל שוטפת מחויבת למען איכות החיים של תושביה, ובטיחות תושביה, לבצע גיזום בקנה מידה עירוני, כל שנה.

העצים שאינם מטופלים כראוי מהווים סכנה לעוד תשתיות, כולל חדירה לצינורות ביוב או מים, נפילה על הכביש ויצירת מפגעים בטיחותיים, ואפילו ענפים שנופלים ותופסים מקומות חניה יקרים מפז.