גאווה מקומית- הכירו את סרן שגיא פוקר מכפר סבא שסיים הכשרתו במכללה לפיקוד טקטי של צה״ל

״גאווה גדולה להיות חלק ולבטא במעשים את הדברים עליהם גדלתי והתחנכתי"- הכירו את סרן שגיא פוקר שסיים את הכשרתו במכללה לפיקוד טקטי של צה״ל


ביום רביעי ה-17 לאוגוסט 2022, סיים סרן שגיא פוקר את הכשרתו במכללה לפיקוד טקטי של צה״ל.

המכללה לפיקוד טקטי (המלט״ק) היא גוף ייחודי בצה״ל המכשיר בכל שנה כ60 קציני יבשה בדרגות סרן לתפקידי פיקוד. רוב חניכי הקורס יוצאים לתפקיד מ"פ ביחידות הקרביות של צה"ל לאחר הקורס.

ההכשרה במלט״ק אורכת כשנתיים, במהלכן משלימים הקצינים תואר ראשון באוניברסיטת חיפה ולומדים לעומק את ההיבטים השונים של המקצוע הצבאי. בנוסף, הם מתנסים במשימות חקר בשטח, סיורים מודרכים בעקבות קרבות עבר ותרגילים מבצעיים.

בוגרי המלט״ק הם בעלי כושר חשיבה ופיקוד, והם מובילים את שדרת הפיקוד של צה"ל. כיום רוב מפקדי החטיבות הסדירות ורבים ממפקדי הגדודים הקרביים הם בוגרי המלט"ק.

סרן שגיא פוקר גדל בכפר סבא ולמד בתיכון הרצוג. לאחר סיום לימודיו התנדב במסגרת שנת שירות מטעם תנועת הנוער העובד והלומד.
שגיא התגייס כלוחם לחטיבה 7, חטיבה אליה הוא בעל קשר מיוחד מאוד. שגיא הוא דור שלישי לשירות בחטיבה, סביו שירתו בה, הוריו הכירו בה, ואפילו הוא הכיר את אשתו במהלך שירותו בחטיבה!
שגיא ימונה בקרוב למפקד פלוגת טנקים תחת זרוע היבשה.

שגיא מספר על ההכשרה במלט"ק ועל תפקיד המ"פ אליו ייכנס בקרוב: "בהכשרה במלט"ק רכשתי כלים רבים ובנוסף סיימתי תואר ראשון בתקשורת, צבא וביטחון. אני מלא גאווה ויראת כבוד לקראת תפקידי הבא. תפקיד זה דורש טוטאליות, מחשבה עמוקה ואחריות רבה. לכל אלה הוכשרתי ואני מוכן. גאווה גדולה, להיות חלק ולבטא במעשים את הדברים עליהם גדלתי והתחנכתי".

גאים בך שגיא! המשך בתרומתך החשובה!