כפר סבא: 1609 ילדות וילדים יעלו לכיתה א'

כפר סבא נערכת לתחילת שנת הלימודים: 1609 ילדות וילדים יעלו לכיתה א',1674 תלמידות ותלמידים יחלו בשנה הקרובה כיתות ז' -ו' ו -1477  תלמידות ותלמידים עולים לתיכון.

השנה לראשונה הוקמה בכפר סבא המחלקה לגיל הרך באגף החינוך העירוני. המחלקה שתעסוק בכל הקשור, לגילאי 3-0 ומאגמת הרבה מאוד משאבים עירוניים. כמו כן הוקמה מחלקת חינוך לגיל הרך בחינוך הבלתי פורמלי.

שרת החינוך הייתה בכפר סבא והגדירה את כפר סבא כאימפריה חינוכית. וביצעה כאן לראשונה חלוקת מחשבים לכל הגננות בכפר סבא

ראש עיריית כפר סבא, רפי סער "השנה כמעט סיימנו את כל השיבוצים לגני הילדים. לראשונה אנחנו נמצאים בחודש אוגוסט, וכבר רוב ילדות וילדי כפר סבא משובצים, ויש עוד מספר מועט של תלמידות ותלמידים וילדות וילדים שאנחנו עדיין מטפלים בהם, וכולל בערעורים. ואני מבטיח שכל ילד וילדה נער ונערה יקבלו את הטוב ביותר. ובאמת יש שביעות רצון גבוהה ואת הקיץ הזה אנחנו עוברים בצורה טובה מאוד.

"אנחנו ממשיכים בהרבה מאוד פרויקטים של שיפוצי קיץ דרמטיים מאוד. אנחנו מסיימים את בית ספר גולדה השנה, ובספטמבר נחנוך את בית ספר גולדה החדש כולו. פרויקט של 3 שנים של בינוי פינוי, בינוי פינוי. 3 שנים של פרויקט מורכב, תוך כדי לימודים. הגדלנו את המרחב שם חינוכי, שיפצנו, שדרגנו את כל המינהלות. אותו דבר בבית ספר רמז. שהשנה זה השלב השלישי, ובשנה הבאה יהיה השלב הרביעי ויסתיים הפרויקט. גם בית ספר רמז ועציון, זה בעצם 2 בתי ספר שאוחדו לבית ספר אחר. עבודות בגני ילדים , שדרוג חצרו ת גני ילדים בהיקפים גדולים מאוד, כ -18 גנים יזכו לשדרוג החצר, שזה אירוע דרמטי.

"בחנו את כל נושא ההזנה של בתי הספר, ואנחנו השנה מרחיבים את פרויקט האפונים גם לצהרוני בתי הספר. זאת אומרת גם הצהרונים שהיה להם את הפעילות של חברה אחרת, במסגרת תכניות צהרוני הניצנים שמופעלת על ידי החברה לתרבות, ייהנו ממפעל ההזנה של האפונים. הרחבה של תכנית אפונים שמופעלת בהצלחה בגני הילדים באמצעות החברה הכלכלית, בעצם הופכת להיות פרויקט עירוני שגם מגיע בסופו של יום לבתי הספר. ויש לנו היערכות דרמטית מאוד לפרויקט הזה, כולל ברוכים שבודקים את האוכל, יש דיאטניות קליניות שמובילות את הנושא. בודקים את התפריט יחד עם ההורים, מזון בריא וטעים. אז אני רוצה להגיד תודה רבה לכל מי שעוסק במלאכה.

 

רפי סער, ראש העירייה

 

"יש לנו מנהלות ומנהלים מדהימים ומצוינים. יש לנו אגף חזק מאוד בראשות ה של אסנת חכמון. האגף עושה עבודה מצוינת, משובחת. וכמובן תמיד אנחנו משתפרים ומתייעלים ועושים את כל מה שניתן.

"יש הרבה מאוד עבודות ברחבי העיר, יש לנו בשיכון עלייה, התחלנו עבודות ניקוז. שדרגנו את מגרש הכדורגל בשכונה. מגרש ספורט הופך ביגאל אלון – כצנלסון הישן הופך להיות אצטדיון לאתלטיקה חדיש. רחוב בן גוריון עובר מהפכה גדולה מאוד מאוד מאוד, ואנחנו עכשיו נכנסים לפעילות של החלפת המדרכות והתאורה וסלילת הכבישים, שדרוג גינות ועוד".

מאת: אירית מרק