ניקוי פאנלים סולאריים בעולם המודרניים

הטכנולוגיה היא דבר מופלא ומיוחד, שלא מפסיק להפתיע, וכאשר שוזרים טכנולוגיות שונות ביחד, מקבלים עוצמה שלא הייתה זמינה קודם לכן. העובדה כי כיום כל אחד יכול להתקין פאנלים סולאריים על הגג שלו, בבית או בבית העסק, או אפילו בשדה, היא לא דבר מובן מאליו, אבל אל תשכחו שיש תחזוקה – ויש צורך תמידי בשירות ניקוי פאנלים סולאריים.

עד היום מרבית מפעילי הפאנלים הסולאריים, אם אפשר לקרוא לפעולה הפסיבית הזו בכלל "הפעלה", היו נדרשים בניקוי ידני של הפאנלים אחת לתקופה, תוך שהם מתפשרים על כמות החשמל שהם מפיקים עקב הצטברות של לכלוך ואבק בין ניקיון לניקיון. כיום ישנו פתרון חדשני, טכנולוגי כמובן, שהופך את השדה הסולארי שלכם למכונה משומנת היטב, שלא מצריכה מכם שום דבר (או כמעט שום דבר).

השמש זורחת כל יום? קבלו הכנסה פסיבית כל יום!

למה להתפשר על עסק חצי מוצלח אם אפשר לקבל עסק מוצלח במיוחד? שאלה טובה, שהגיע הזמן שכל מי שמחזקי רשת פאנלים סולריים להפקת חשמל ולמכירת חשמל לחברת החשמל ישאל את עצמו. עסק, פשוט ואוטומטי ככל שיהיה, דורש תחזוקה כלשהי. עסקי הפאנלים הסולאריים יכולים להיות כמעט ללא יד אדם, וכיום זה גם כולל את הניקיון.

ניקוי פאנלים סולאריים בעולם המודרני כולל:

  • התקנת מערכת ניקוי אוטומטית
  • ביקורת אחת לזמן מה לוודא שהכול תקין
  • רוגע ושלווה בידיעה כי המערכת שלכם נקייה כל הזמן

קראתם נכון, מערכת ניקוי אוטומטית לפנלים הסולאריים שלכם היא הפתרון המושלם, לא פחות ולא יותר, להפוך את ההכנסה הפסיבית שלכם לפסיבית באמת. הבעיה עם פאנלים סולאריים זה שהם חשופים לפגעי מזג האוויר, וגם ללכלוך המצטבר. כל גרגיר אבק, כל פיסת לשלשלת, כל כתם מים מורידים באופן משמעותי את יכולתם של הפאנלים לקלוט את קרני השמש. במילים אחרות, הלכלוך הוא האויב הגדול ביותר של המערכת הסולארית, ולכן בעל עסק סולארי נבון דואג לשמור על הפנלים שלו נקיים, תמיד.

איך עובד הניקוי האוטומטי?

פשוט מאוד, הניקוי האוטומטי של הפאנלים הסולאריים שלכם נשען על מערכת חכמה המותקנת פעם אחת על הפאנלים עצמם, ופועלת מאותו הרגע ואילך. המערכת מכוונת לפעול לפי השינויים בזמני זריחת השמש, בכדי לוודא כי הפאנלים עוברים שטיפה מלאה וניקוי המשטח הסולארי כל יום לפני שהשמש זורחת.

בצורה זו כאשר השמש מגיעה לשמיים, וקרניה פוגשות את הפאנלים הסולריים, הקרניים ייקלטו בצורה אופטימלית, תמיד, ללא יוצאים מן הכלל. לא משנה כמה אבק הצטבר אתמול בסופה, או כמה כתמי מים נשאר על הפאנל מהגשם החזק של אתמול. היום יום חדש, והניקיון האוטומטי מבטיח שלא משנה מה יוליד יום, הפאנלים ייצרו את מקסימום החשמל שהם יכולים בהתאם לעוצמת השמש.