ביקור היסטורי מרגש בחצר הגן לגיל הרך בכפר סבא

ביום שישי, ה-4.11.2022 הגיעו לביקור בעיר ריק בר, בנם של התורמים וידידי העיר הוותיקים מרג’י וג’ים בר ז”ל בליווי זוגתו היידי וחבריו ריצ’י ומרילין מפאלם ביץ’, פלורידה.

הביקור החל בארוחת בוקר בטבע בפארק כפר סבא שאחריה פגשו את תלמידי מרכז ישי במשתלת הפארק, שהסבירו להם על הפרויקטים האקולוגיים השונים שבהם הם עוסקים כחלק מלימודיהם בתוכנית המחוננים, ואף העניקו להם צנצנות של דבש שהופק מכוורות שהקימו התלמידים.

לאחר מכן, סיירו המבקרים בשאר הפארק באמצעות קלנועית וראו את הפסלים המוצבים בו, הבריכה האקולוגית, הבוסתן ועוד. את הביקור בפארק סיימו ריק והחברים בחי-פארק, בו הם ראו את בעלי החיים השונים.

 לאחר מכן, ביקרו ריק וחבריו בבית הגיל הרך על-שם ג’ים בר ז”ל אשר נקרא על-שם אביו של ריק שביחד עם אשתו מרג’י ז”ל, סייע רבות בגיוס כספים לעיר לאורך שני עשורים, עד פטירתו ב-2006.

בבית הגיל הרך פועלים שני גנים לחינוך מיוחד, גן רינה – גן תקשורת שבו קיבל ריק ציורים שילדי הגן ציירו במיוחד בשבילו וגן ארגמן – גן לילדים עם עיכוב התפתחותי, בו התוודעו ריק וחבריו לצורך העז שקיים לחדש את גינת הגן כדי לאפשר לילדים סביבה מפתחת יותר.

ריק הבטיח לחשוב על העברת תרומה לצורך שיפוץ חצר הגן, בכפוף לפרטים נוספים שיישלחו אליו בהמשך.

 בסיום הביקור הוענק לריק קולאז’ עם תמונות הוריו, שריגשו אותו מאוד וכן מתנה מראש העיר – תחתיות לכוסות עם תמונות היסטוריות של כפר-סבא. שאר המשתתפים קיבלו גם מתנה סמלית מראש העיר.