מרוץ הלילה של כפר סבא – חוזר ובענק בפעם הרביעית. המרוץ יכלול מקצה עממי ומקצים תחרותיים

מרוץ הלילה של כפר סבא חוזר: עיריית כפר סבא, באמצעות רשות הספורט העירונית, תקיים את מרוץ הלילה של כפר סבא ע”ש ניר רוזמרין ז”ל, ביום חמישי 17/11/22 – שיחל בספורטק העירוני, שם גם יתקיים הפנינג.
המרוץ מתאים לאוהבות ואוהבי הספורט, משפחות והציבור הרחב, ויכלול שלושה מקצים: מקצה 2 ק”מ לכל המשפחה בעלות של 20 שקלים, אשר יוזנק בשעה- 20:00; מקצה 5.5 ק”מ בעלות של 45 שקלים, אשר יוזנק בשעה 20:30; ומקצה 7.5 ק”מ בעלות של 55 שקלים, אשר יוזנק אף הוא בשעה 20:30 .

צילום רמי זרנגר

במרוץ צפויים לקחת כ-3,000 משתתפות ומשתתפים – ביניהם קבוצות ספורט מאורגנות ורצים מכל הארץ, משפחות, בני נוער וילדים. על פי התכנון, יתקיים חלק מהמקצה הארוך בתוך הפארק העירוני, באווירה פסטורלית וספורטיבית. המרוץ יתקיים בסגנון חגיגה לטינית, בהנחיית DJ קיקה סמואל, ולאורך כל מסלול הריצה ישולבו נגנים מתופפים ורקדנים, ועוד. בסיום המרוץ מוזמנים הרצים, בני המשפחה וכלל הציבור ליהנות ממופע מוזיקלי עם הזמר איטלו גונזלס והפנינג שיכלול מופע קרקס ברזילאי, עמדות איפור זוהר ומופע קפאורה.
ניתן להירשם למרוץ עד יום ראשון 13/11 דרך אתר העירייה:
www.kfar-saba.muni.il, כאשר לא יתקיים רישום ביום האירוע.

יש לציין עוד, כי עיריית כפר סבא פועלת לאורך כל השנה לקידום הספורט בעיר, הן בתמיכה בספורטאים, הן בהקמת מתקני ספורט חדשים דוגמת אצטדיון האתלטיקה המחודש בחטיבת אלון והקמת אולם ספורט חדש לחטיבת יורם טהרלב, והן בחינוך לספורט החל מהגיל הרך. זאת בנוסף לקיום עשרות אירועי ספורט לאורך השנה, ביניהם מרוץ כפר סבא, יום ההליכה העולמי, הפנינג ספינינג, פעילויות מדי שבוע לוותיקות וותיקים, פסטיבל הספורט, הפנינג אופניים ועוד.
רצ”ב: מרוץ הלילה של כפר סבא בשנת 2019. צילומים: רמי זרנגר