לבה של עיר – תערוכה קבוצתית מרתקת חדשה נפתחה בשבוע שעבר בגלריה העירונית בעיר

התערוכה “מהו לבה של עיר?” היא ראשונה בסדרה של ארבע תערוכות המוקדשות לכפר סבא, והיא מורכבת כולה מעבודות שיצרו אומניות ואומנים תושבי העיר. פתיחת התערוכה התקיימה בשבוע שעבר בגלריה העירונית בכפר סבא. כמו כן, יתקיים שיח גלריה והשקת קטלוג בתאריך 26/11.

העבודות בתערוכה מצביעות על כך שהתשובות טמונות לא במבנים ובאתרים הפיזיים, אלא באנשים שחיים במקום ובמבטם. אוצרת התערוכה היא הגר רבן, והמציגים הם שגית זלוף-נמיר, טליה ימיני, עופרי מרום, נטלי קוסקי ורועי קורן.

העבודות של רועי קורן עוסקות בטחנת הקמח הישנה, הממוקמת מאחורי תחנת המשטרה בכניסה הראשית לכפר סבא. תצלומיה של נטלי קוסקי מתחקים אחרי שני מבנים ידועים במרכז העיר: מתחם ההסתדרות הישן וקולנוע עמל המיתולוגי. העיסוק במקומות נטושים נוכח גם בציורים של עופרי מרום, המתבוננת על אזורים חבויים מעין ברחבי העיר, שבהם החלה צמחייה להשתלט על המבנים. עבודותיה של שגית זלוף-נמיר מבוססות על עריכה ממוחשבת של תצלומי פרחים שהיא קונה מדי יום שישי בחנות “פרחי דניאל” ברחוב ויצמן. התצלום המוקרן של טליה ימיני מכליא יחדיו פינה פסטורלית בקניון ערים ואובייקט שחור המאפיל על הרוגע היום-יומי.

גלריה עירונית כפר סבא, בית התרבות ע”ש רייזל, רח’ גאולה 12, כפר סבא
שעות פעילות: ימים א’-ה’, 21:00-09:00