אוהל המריבה בהדרים: ועד הפעולה התכנס והתחייב "לא יהיו מטרדי רעש בעתיד"

מאת: אירית מרק

 

 

על רקע סערת האוהל בהדרים, נפגשו אתמול תושבי השכונה, המייצגים את 2 הצדדים במטרה ליצור שיח מכובד ובונה. במפגש היו חנן אביטן, הרצל יפרח, יצחק חלדאר, מיכל בהט, אודי פרג'
רקפת נוה. "נפגשנו במטרה לייצר שיח והידברות לטובת קידום האינטרסים של תושבי השכונה, עקב השיח השלילי, שנוצר בשכונה בתקופה האחרונה הבנו שהאחריות על עתידנו כשכנים מוטלת עלינו".

 

 

מפגש ההדברות אמש

 

בקבוצת כפר סבא שלנו עלו מאות תגובות בנושא

בשיחה אמש הועלו הנושאים הבאים: ▪ האוהל הזמני ובית הכנסת, ▪ מטרד הרעש בסופי שבוע, ▪ חוקיות האוהל, ▪ תכנון השטח, ▪ מפגש תושבים מורחב.

ההבנות, שהושגו בפגישה:
1 .האוהל מועבר למקום מרוחק מהבתים לצורך מניעת רעשים ומטרד
2 .יו"ר העמותה של האוהל איציק חלדאר והרצל יפרח מתחייבים: לא יהיה רעש מהמיקום החדש, לא יוקם מקווה, ישיבה, כולל, שיכון אברכים או כל מבנה אחר שאיננו בית כנסת, אין קשר, לא היה קשר ולא יהיה קשר בין עמותת מאיר ישא ברכה לבין עמותת הדר מלכותו/עמותת רמות, עמותת הדר מלכותו ועמותת רמות נועדו לאותה המטרה וכאשר אחת מהן תקבל אישור מנהל תקין העמותה השנייה תיסגר לאלתר".

עוד סוכם כי הצדדים מתחייבים לפעול בשיתוף פעולה מלא ובשקיפות ולקדם מטרות משותפות מול עיריית כפר סבא לטובת כלל האוכלוסייה, המבנה הקהילתי המתוכנן – מבנה יביל זמני, ישמש כמרכז קהילתי לכלל הציבור בשכונה ולא ישמש כבית כנסת, יקבע מפגש תושבים לקידום המטרות המשותפות בשכונה. בית הכנסת שמוקם הנו לשימוש כל תושבי השכונה מעכשיו ולתמיד, בימים אלה עירית כפ"ס פועלת להסדרה חוקית של האהל הזמני עד לפתרון קבע".