יו"ר סיעת מרצ כפר סבא, פליאה קטנר, לראש העיר: קיים אירוע עירוני עם פורום המשפחות השכולות

מאת: אירית מרק

 

לאחר ביטול אירוע נוסף של פורום המשפחות השכולות במסגרת בית ספרית, הפעם בבית ספר אורט שפירא, פנתה פליאה קטנר יו"ר מרצ כפר סבא לראש העיר בדרישה לקיים את האירוע במסגרת עירונית. זהו האירוע השלישי של הפורום בעיר שמבוטל בשל לחצים חיצוניים. את הנושא חשפנו בלעדית בקול כפר סבא בשבוע שעבר

קטנר:"תוכנית פורום המשפחות השכולות הינה תוכנית המאושרת על ידי משרד החינוך, ומתקיימת בעיר כפר סבא מזה כעשור, ללא הפרעות. מאז הבחירות האחרונות והממשלה הנוכחית שמו להם גורמים ימנים קיצוניים את פרויקט פורום המשפחות השכולות כקרדום לחפור בו, וכמטרה לביטול, והם רודפים אנשי חינוך בעיר ומפעילים עליהם לחצים למרות שמדובר בפרויקט שאושר על ידי הרמה הארצית.

"בישיבת המועצה האחרונה קיבלה מועצת העיר החלטה כי העירייה תממן ותקיים פרויקטים ותוכניות שבוטלו בשל הממשלה או לחץ גורמים חיצוניים המקדמים את מדיניות הממשלה. מקרה זה עונה בדיוק על החלטת מועצה זו".

פליאה קטנר

יו"ר סיעת מרצ כפר סבא פליאה קטנר: "בפורום המשפחות השכולות חברים גם תושבי ותושבות כפר סבא, המעוניינים לבוא ולספר את סיפורם ורואים בכך חשיבות עליונה. העברתה של החלטת המועצה האחרונה נעשתה בדיוק עבור מקרים אלה. מדובר בהגנה על מערכת החינוך וחופש הבחירה של המנהלים בתוכניות שנמצאות באישור משרד החינוך יחד עם תוכניות נוספות".

שי גליק מנכ"ל בצלמו מסר :"בניגוד לדבריה של פליאה מי שביטל את האירוע הזה זה לא הממשלה אלא משפחות שכולות תושבי כפר סבא. שלא מוכנים שחברי הפורום ירעילו את ילדיהם רגע לפני הגיוס לצה"ל. אנחנו מדינה דמוקרטית ופורום המשפחות השכולות מוזמן בהחלט לשכור אולם פרטי בכפר סבא ולקיים בו אירוע ומי שרוצה לבוא יבוא בשמחה. אבל ממש לא מכספי משפחות שכולות וחיילי צה"ל".