ובמקום הראשון בתחרות למלכת היופי לאימהות: הכפרסבאית מיכל חגי מרגולין "עשיתי באמת בפעם הראשונה בחיי משהו לחלוטין עבור עצמי"

מאת: אירית מרק

לפני כחודש חשפנו בלעדית את סיפור התמודדותה של הכפרסבאית מיכל חגי מרגולין בתחרות יופי לאימהות. תחרות ארצית. השבוע התבשרנו כי זכתה במקום הראשון.

איך היה המעמד? ההשתתפות, החוויה? איך היו התגובות בקרב שאר המתמודדות? התחרות רק על יופי או היו עוד פרמטרים וגם מה המסר שלה לנשים. קבלו את הזוכה במקום הראשון בארץ בתחרות יופי לאימהות, תחרות אליה נרשמו אלפי מועמדות. הזוכה היא כפרסבאית, עורכת דין ואמא.

 

 

"החוויה של התחרות הייתה מרגשת ומעצימה", מספרת הזוכה, מיכל חגי מרגולין, "עצם ההשתתפות וההגעה ל25 המועמדות הסופיות היו כבוד גדול לכשעצמו. למען האמת לא חשבתי שאזכה, בהחלט היו שם נשים מדהימות, יפות, חכמות וחזקות ואלה היו חלק מהפרמטרים בבחירת הזוכה ולא רק על בסיס נתונים פיזיים כמו גובה או משקל. כשהכריזו בשמי ממש קפאתי ולקח לי רגע להבין שזה באמת קורה".

 

 

עוד היא מספרת כי נשארה עם חברות מדהימות לכל החיים "התגובות היו מאוד מפרגנות ואוהבות מהרבה אנשים קרובים ורחוקים. הבנים שלי גאים בי ומשוויצים בכל הזדמנות וזה מאוד מרגש אותי, מבחינתי הם עושים אותי מלכה בכל יום".

מה בתכנית?

"בחודש מאי אטוס לתחרות מיס יוניברס והלחץ וההתרגשות עולים מחדש. אני חושבת שאחרי לא מעט התמודדויות לא קלות בחיים הצלחתי לשבור את השגרה: האמהות, טיפול במשק הבית, קריירה, זוגיות, וכל ההתרוצצות המשוגעת היומיומית שרוב הנשים עוברות מבלי שיכירו בכך שהתואר "אמא" כרוך בעבודה בלתי פוסקת ונתינה סביב השעון. עשיתי באמת בפעם הראשונה בחיי משהו לחלוטין עבור עצמי ואני מאחלת ומקווה שכל אישה תוכל למצוא לעצמה גם את המשהו הזה שהוא אך ורק שלה ולמענה. לכולן מגיע להרגיש מלכה ולכל אמא יש כתר על הראש".