גאווה מקומית: תנו כבוד ובגדול לסגנית מיס יוניברס לאימהות מיכל חגי מרגולין והיא מכפר סבא

מאת: אירית מרק

לפני כחודשיים חשפנו את סיפורה המיוחד של מיכל חגי מרגולין, אמא מכפר סבא שהתמודדה בתחרות האימהות הכי יפות בארץ. מיכל חגי מרגולין מכפר סבא זכתה במקום הראשון ובעקבות זכייתה, השתתפה בתחרות מיס יוניברס שהתקיימה ב 11.5.23 באיזמיר שבטורקיה וכללה משתתפות מכל העולם, ביניהן: קזחסטן, רומניה, פורטוגל, איטליה, רוסיה, ארה"ב, קנדה, הודו, אפריקה ועוד..

מיכל חגי מרגולין, צעירה יפהפייה, בת 36, אם חד הורית לשלושה בנים: בארי (בן 11), אביתר (בן 8) ואייר (בן 5). גרה בכפר סבא.

מיכל, וואו, כבוד ענק. איך הייתה התחרות?

"היה מטורף! שנים עשר ימים עמוסים. כל הזמן בחנו אותנו ואת ההתנהלות שלנו. אסור היה לרדת מהחדר במלון בלי עקבים שיער ואיפור. דיגום מלא כל הזמן. הסתכלו על כל צעד שלנו, אם אנחנו יושבות זקוף בחדר האוכל, מה לובשות, איך מחייכות, מדברות בשקט ובעדינות, כל הזמן תחת זכוכית מגדלת".

כמה בנות השתתפו? איך היה ביניכן?

"בתחרות עצמה היו 35 משתתפות מכל העולם, זה מאוד שונה מהתחרות בארץ. ביוניברס נמדדנו יותר על מראה ופחות על אופי וסיפור חיים. היו מצבים לא נעימים שבנות דחפו אחת את השניה, או לא הסכימו לעזור אחת לשניה לסגור את השמלה מאחורי הקלעים, אפילו החביאו למישהי את המספר (המספרים שמוצמדים עלינו כשאנחנו עולות לבמה). למזלי לא חוויתי ממש את הדברים האלה, השתדלתי להיות אנדרדוג ולא להתערבב מדיי".

אז מה קרה ברגע ההכתרה?

"למעשה התחרות הייתה ביום אחד וההכתרה נעשתה יומיים לאחר מכן. הודיעו לי באותו בוקר שזכיתי, נבחרתי על ידי שמונה שופטים מתוך עשרה, הסבירו לי מה עליי לעשות על הבמה בהכתרה, היכן לעמוד ואיך. עלינו לבמה שלושת הסופיות, הכריזו על הסגנית השניה ופתאום המנכ"ל הכריז עליי כסגנית ראשונה. האמת הופתעתי כי נאמר לי משהו אחר. אבל חייכתי ושמחתי בחלקי בקבלת הכתר והמעמד. אחרי הטקס יצאנו להצטלם וניגשו אליי השופטים אחד אחרי השני ואמרו לי שאני הייתי אמורה לנצח והם הצביעו לי אבל בגלל שמנהלי התחרות טורקים וארמנים הם לא הסכימו שישראל תהיה במקום הראשון".

ואיך הגבת?

"הייתי מאוכזבת, בכלל לא בגלל המקום אליו הגעתי, אלא בגלל שככה העולם מתייחס אלינו. בכלל שהעולם מתנכל לנו ואני גאה מאוד להיות ישראלית ואמשיך לייצג את ישראל בכבוד ובגאווה תמיד".

הרגשת יחס שונה במהלך הימים?

"במהלך השהות שם התחיל המבצע בעזה, והיו כמה ששאלו אותי "למה אתם מפציצים את עזה? מה אתם עושים בעזה?" נאלמתי דום, ידעתי שאם אתחיל לדבר ולהסביר זה רק ילך ויסתבך והשיח עלול להסלים".

אז בעצם זכית?

,מקום ראשון או שני זה בכלל לא משנה לי. אני גאה בכלל להגיע למעמד הזה. אני לא פותחת בקריירת דוגמנות, אני עורכת דין והשקעתי עמל רב להגיע למקום בו אני נמצאת. אבל בכללי זכיתי.. בילדים שלי, במקום בו אני נמצאת בחיי, בזוגיות שלי".

אפרופו זוגיות, אפשר כבר לחשוף?

"כן. אני בזוגיות מדהימה עם תומר לוי, המוכר כתומר מ"אהבה חדשה". היינו צריכים להסתיר כמעט חצי שנה את הקשר שלנו עד שהתכנית תרד מהאוויר. מה שיצא נורא מצחיק זה שהפרקים שלו שודרו בדיוק בתקופה שהייתי בחו"ל בתחרות. אני ותומר מכירים כבר מגיל 12 ולמדנו ביחד מכיתה ז'. לא היינו בקשר המון שנים וממש אחרי שהסתיימו הצילומים ל"אהבה חדשה" נפגשנו לקפה חברי, משם מצאנו אהבה גדולה. אגב כשהוא מעוניין הוא דווקא מדבר לא מעט".

אז מה הצעד הבא?

"בגדול- לחזור לשגרה, ילדים עבודה בית וכו'.. אם יהיה משהו מעניין על הפרק אשקול זאת".