
החל מיום ראשון 17/12, עיריית כפר סבא חוזרת לאכיפת הסדרי חניה (כחול-לבן, חניות אקספרס כתום-לבן וחניות אזוריות)
עם תחילת המלחמה, קיבלה הנהלת העירייה החלטה לבצע אכיפה רק נגד עבירות חמורות, המסכנות את חיי משתמשי הדרך או פוגעות בסדר הציבורי. כעת לבקשת העסקים,










